1.672 visninger
|
Oprettet:
samvær {{forumTopicSubject}}
Min søn er lige knap 2 år og vi har længe haft den ordning at han er hos sin far hver anden weekend
efter møde i statsamtet blev dette så lavet til at han nu er hos far fredag til mandag hver anden weekend og at samme uge har han ham fra onsdag til torsdag
min bekymring er om det ikke vil blive forvirrende for sådan en lille dreng med en forlænget weekend hos far 2 overnatninger hos mor 1 overnatning hos far også lang periode hos mor
hvad ville i synes?
feb 2010
Følger: 6 Følgere: 4 Emner: 14 Svar: 1.477
Min datter kunne ikke klare det.
feb 2014
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 23 Svar: 478
dec 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 1 Emner: 155 Svar: 671
men jeg tænker bare at det er for meget skift frem og tilbage med få dages mellemrum
feb 2010
2. Forsøg var torsdag-mandag og torsdag-fredag op til min weekend.
Ingen af seddel har kunne fungere på min datter.
Vi har nu et samvær der hedder torsdag - søndag, og nu fungere hun. Hun er 7år. Og vi har forsøgt ved hver ordning i Ca et år Før vi har ændrede det.
Vi er begge af den overbevisning at vores datter skal se sin far men hun skal også Være i trivsel og have det godt.
Jeg har en søn med en anden mand som fx ikke er i trivsel med samvær. Og de har slet ikke samvær (han er misbruger og psykisk syg).
Men igen jo det er mange skift. Og børnene skal Være psykisk stærke for at kunne klare det.
Når du nu har fået den afgørelse i statsforvaltningen er det så noget du selv har sagt ja til. Eller er det en løsning de har bestemt? Er det den sidste kan du til enhver tid anke afgørelsen
Jeg mener selv at hvorfor skal gab have mulighed for forlænget weekend eller andet. Men du kan intet du kan ikke tage en uge i sommerhus fx fordi man får et helt kvæstet barn hjem fra samvær. Det er de færreste børn jeg har set/mødt der ikke er påvirket når der er forældre skifte
dec 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 1 Emner: 155 Svar: 671
men den anden var deres idé som faren sagde ja til hvis det vel og mærket kunne lade sig gøre med hans arbejde
hans arbejde er i mod den hverdags ordning men har valgt at gi det et forsøg på en måned
men igen tænker jeg bare mere på vores søn om han ikke vil blive forvirret af det
feb 2010
samvær