{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.270 visninger | Oprettet:

samvær {{forumTopicSubject}}

Faren til min søn har samvær med ham hver tirsdag i ca en time.
Min dreng er 4,5 måned ca og det er først inden for den sidste måneds tid at faren er begyndt at se vores søn.
Er så bare kommet i tvivl om det er for lidt han ser ham, da han jo først lige er kommet ind i billedet skal der vel lidt mere til for at vores søn knytter sig til ham?
Og det skal lige siges jeg har en kæreste som min søn er meget knyttet til da vi bor sammen og han har jo været der helt fra start!
Andre der har barn på ca samme alder som kan fortælle hvordan jeres samvær mellem barn og far forgår? Altså hvor meget osv smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  samvær
  • #1   27. jan 2013 Der skulle ha stået, halvanden måned.
    Og inden der har han måske set ham 3-4 gange.


  • #2   27. jan 2013 havde han hende selv os da hun var 4-5mdr?

  • #3   27. jan 2013 Okay, planen er jo nemlig os at han på sigt skal have samvær med noah hos ham selv nogen timer af gangen, og på endnu længer sigt have ham til overnatning smiley


  • #4   27. jan 2013 Ville os mene det var alt for tidligt!!
    Noah's far er slet ikke arfaren med små børn, og kan ikke rigtig tyde noah's behov.
    Hvis han pyldre det mindste spørg faren mig hva noah vil og hvorfor han pyller.
    Så jeg ville overhoved ikke være tryg ved at han skulle have ham alene!! smiley


  • #5   28. jan 2013 Det ville klart være bedst hvis de kunne ses lidt oftere - måske to gange om ugen?

    Da Vito var den alder kom hans far herhjem hver tirsdag og hverandre søndag i 1-2 timer.
    Da han var omkring 8 t
    Mdr. begyndte han at komme hjem til sin far alene i fire timer hveranden søndag. Han startede i vuggestue da han var 9 mdr og hans far hentede ham hver tirsdag og havde ham i et par timer. Det kunne han desværre ikke blive ved med grundet sit arbejde.

    I stedet aftalte vi at han fik ham både lørdag og søndag fra 12-17. Senere øgede vi tiden til 10-17.
    Og da Vito var 16 mdr blev det med en overnatning så samværet hedder lørdag kl 10 - søndag kl 17

    Hans far ville gerne være sprunget direkte til en hel weekend men den var og er jeg ikke med på..

    Det blev en lang skrivelse, men selvom de hun ses hver fjortende dag, og hans far intet fattede i starten og ikke kunne læse ham har de i dag et rigtigt godt bånd og Vito stortrives når han er der. Jeg er aldrig nervøs for at sende ham afstedkom.


  • #6   28. jan 2013 Vito var 6 mdr før hans far kunne trøste ham.
    Det ER svært for mændene, især når de ikke nor sammen med børnene. De har jo en time hist og her, til at lære det vi bruger hele døgnet på.


  • #7   28. jan 2013 Emmas far startede med at komme hjem til mig 2 gange i ugen, og var sammen med hende i ca 1 ½ time.
    Da de så havde lært hinanden at kende, tog jeg ned sammen med Emma, så han kunne hae samvær dernede, samtidig med at jeg var der, ikke for at kontrollere ham, men for at både Emma og ham var trygge ved det.
    Nu her gør vi så det at jeg kommer med ned med Emma, og afleverer stille og roligt ( tager typisk 20 min) og så kører jeg 15-30 min, og han så har hende selv.
    Det fungerer for os, da det er den måde Emma har det bedst.


  • #8   28. jan 2013 okay jeg syns nu os han skulle have samvær med Noah 2 gange om ugen, men faren er ved at lave lejlighed helt fra bundet stortset. så han har ikke meget tid til sin søn ;/
    - Så jeg tror at jeg vil forslå for ham i morgen når han kommer om vi kan sætte samværet op til 2 gange om ugen når hans lejlighed er færdig.


Kommentér på:
samvær

Annonce