{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.426 visninger | Oprettet:

Stephanie T
Stephanie T
Tilmeldt:
5. maj 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

samvær {{forumTopicSubject}}

Hej, hvad gør jeg når min datters far har søgt samvær, han er hashmisbruger og sælger.. jeg kan bevise disse ting men det er som om at statsforvaltningen er ligeglade med at han sælger og ryger hash samt at der er en voldsag på ham mod mig.
er der nogen der ved hvad jeg kan gøre for at han ikke får lov til at se hende ? hun er lige fyldt 1 år og han har ikke set eller spurgt til hende i snart 11 mdr.
Han ligger stolt billeder op på sin FB hvor han står og ryger joints,

er der overhovedet noget jeg kan gøre ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  samvær
  • #1   5. maj 2014 giv ham da en chance nu når han tager initiativ
    så længe han ikke ryger og sælger når hun er der


  • #2   5. maj 2014 Jeg er af en anden holdning en #1
    Børn er bare ikke forenlig med misbruger. Ikke engang overvåget samvær..

    jeg har en søn med en misbruger- de har ikke set hinanden i 2 år og statsforvaltningen har stoppet alt samvær/kontakt.
    Vi har også været i retten, og de har også nægtede ham samvær og givet mig fuld forældremyndighed.
    Vi har også retssager om vold Herværk osv. Og det er statsforvaltningen altså helt ligeglad. Så længe det ikke er barnet der er involveret.
    Vi har konkrete beviser, da han selv har sagt han er misbruger. Og at vi har en masse udtalelser fra de misbrugssteder han har været. .

    Jeg tænker 10000% på mit barn og hans behov. Og han kan slet ikke rumme at hans far sætter sine egne behov før min drengs.

    Håber det bedste for dig og din datter


  • #3   5. maj 2014 Ville ha skrevet overvåget samvær indtil jeg læste at han også havde en voldssag imod dig
    så jeg ville nok tænke at han bare ikke skulle ha noget med barnet at gøre forend han var totalt clean og havde styr på sit temprament


  • #4   5. maj 2014 Du kan kræve urinprøve hver gang inden samvær så det bliver bevist om han misbruger eller ej.

  • #5   5. maj 2014 Marie- hvis han nægter skal der være beviser før det bliver sat op smiley
    Også det så nemt at snyde med. Har veninde der har det med sin x. Han tisser hjemme og tager op og testet ved lægen. Og det er ikke ham selv der tisser.


  • #6   5. maj 2014 Min x skulle have dem lavet og han kunne ikke snyde og der var ingen beviser blot et krav fra min side af.

  • #7   5. maj 2014 Så har du været heldig for det er ikke normal procedure

  • #8   6. maj 2014 Hvorfor vælger man overhovedet at få børn med en misbruger, jeg mener det er jo ikke sådan noget Som bare kommer "over Night"
    Men håber da du finder ud af det på en god måde


  • #9   6. maj 2014 #8 det må du da gerne stille spørgsmål ved.
    I mit tilfælde mødte jeg en barndomsven/teenager kæreste. Som aldrig havde været misbruger, men røg en gang i mellem. Det eskalerede helt vildt lige pludselig og sandheden kom frem. Men der var jeg allerede gravid.
    (Blev gravid rigtig hurtigt).
    Jeg prøvede på alle måder i 3.5år at få det til at fungere. Men dette var ikke muligt og til sidst havde jeg fået nok.
    Kom endnu engang ud til en ødelagt bil. Stod med to børn som skulle afsted og jeg skulle på job.
    Man kan altid være bagklog eller bedre vidende men det hjælper Ingen mennesker når man står i det.

    Jeg har aldrig boet sammen med min søns far. Men alligevel skulle vi lide under psykisk og fysisk vold !!!



  • Stephanie T
    Stephanie T Tilmeldt:
    maj 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #10   7. maj 2014 hej alle, tak for svarene.
    Statsforvaltningen besluttede at han ikke kunne få samvær med min datter før der foreligger en ren blodprøve, og han kan ikke søge om samvær før igen om 4-5 mdr.
    Bare så vi lige har det på det rene, hvis min datters far rent faktisk viste interesse i vores datter måtte han meget gerne se hende, hvis han vel og mærket kunne forvise en ren blodprøve. vi stødte ind i hendes far så sent som i mandags, han havde rig mulighed for at sige hej til hende men lod i stedet som om vi ikke eksisterede selvom at jeg har bedt ham sige hej til hende hvis vi skulle støde på hinanden i byen, sådan så man kan se at han rent faktisk er interesseret i hende og gerne vil hende.

    Men tak for svarene. selvom jeg ikke tror på at han bliver clean før om mange år håber jeg det virkelig for min datters skyld så de får muligheden for at få et forhold til hinanden.


    profilbillede
  • Stephanie T
    Stephanie T Tilmeldt:
    maj 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #12   8. maj 2014 jeg ved godt at jeg har fået barn med en jeg ikke burde og det benægter jeg skam heller ikke. ingen er perfekt og forlanger jeg heller ikke at han bliver, mit problem med ham er at jeg ikke kan stole på noget af det han siger til mig og derfor tør jeg ikke overlade vores datter til ham.

    vi aftalte dengang jeg fandt ud af at jeg var gravid at han skulle stoppe med at ryge hvad jeg troede var 4 joints dagligt og det gik fint de første 3 mdr troede jeg. men jeg gik på arbejde og han var derhjemme, jeg har ikke haft et overblik over hvor slemt det var før han aldrig var hjemme når jeg kom hjem, han mødte ikke op til undersøgelserne på kommunen, han begyndte at følge efter mig til arbejde og sidde og vente til jeg fik fri. da jeg konfronterede ham med det blev han aggressiv men han stoppede i en meget lang periode... natten før min datter så blev født havde jeg fået min veninde til at komme da jeg gerne ville have hende med til fødslen. Jeg modtog en besked fra hende efter de var taget fra sygehuset og havde været hjemme i vores lejlighed i 2 timer, allrede der havde han røget 5 joints, så han var så langt væk at hun ikke kunne komme i kontakt med ham.
    Da jeg så ringer morgenen efter kl 8 og siger at de sætter fødslen i gang og at de helst skal være der inde for den næste time, går der 2½ time før han dukker op, og han dukker op hamrende skæv... der går nogle dage hvor han skulle være indlagt sammen med mig og den lille men han er der ikke, han går ned og møder sine venner fordi de skal købe hash af ham. Når hen endelig var der lå han og sov hvor han burde ha taget sig af den lille så jeg kunne få sovet.. da jeg endelig bliver udskrevet og kommer hjem, vil kommunen have os på familiehjem fordi de er blevet gjort opmærksom på hans misbrug, der er min datter lige knap 2 mdr gammel. Da finder jeg så ud af fra hans omgangskreds at han hele vejen igennem min graviditet har røget 7 joints ca om dagen og været mig utro fra jeg var 4 mdr henne.. så jeg vælger at gå fra ham og da jeg vil hente mine ting i vores fælles lejlighed begynder han at kaste mig rundt i lejligheden. Han tog alt hvad jeg havde til den lille så jeg var nødt til at starte forfra, jeg flyttede så ud fra familiehjemmet 3 mdr senere i egen lejlighed, fik beskyttet adr fordi han truede med at komme og tage hende med magt nu hvor han havde fået afvide af personalet på familiehjemmet at han ikke måtte se sin datter før han var clean fordi det ikke ville være godt for hende.. Han følger efter mig hjem fra byen, for at finde ud af hvor jeg bor, han stiller sig i vejen for mig når han ser mig på gaden.. han truer mig på livet og ligger og ringer til mig kl lort om natten,, for så at sidde i retten og sige at jeg chikanere ham så meget at han måtte droppe sin uddannelse, hvilket han måtte tage i sig igen eftersom jeg ikke engang har hans nummer.... Jeg har igennem alt det her sagt til ham at han meget gerne må se sin datter når han har fået styr på sit misbrug og viser interesse i hende.. i stedet for at få styr på sit liv begynder han at gøre mit til et helvede, når han ringer er det for at svine mig til og der er ikke et ord omkring vores datter. når han skriver til mig er det ligegyldige ting han skriver og intet om vores datter. i snart 11 mdr har han ikke nævnt vores datter i nogen samtaler men sviner mig til fordi han mener at jeg skal betale halvdelen af hans husleje, hvilket jeg gjorde de første 2 mdr efter vi gik fra hinanden indtil jeg fandt ud af at han tog på staden og brugte dem.. Han sidder og siger til sin mor at han er clean, til sin advokat til statsforvaltningen til retten og udstiller mig som den der har taget alt fra ham når det er lige omvendt.. jeg snakker ikke ondt om ham foran min datter fordi hun selv skal have lov til at danne sig et indtryk af hendes biologiske far, men jeg kan ikke stole på de ting han fortæller mig når jeg kan gå lige ind på facebook og finde billeder fra forholdsvis d 20,21,22,26 og 27 april hvor han skriver at nu vil han ryge sig en joint og go ryger danmark.. håber du bliver skæv af min ryger ven. osv. det var et billed fra så sent som d 4 maj altså i søndags og vi skulle i forvaltningen i tirsdags.. jeg kan ikke få mig selv til at sætte mit barn helbred og velvære på spil fordi han synes det er smart at ryge hash. jeg ser gerne at de en dag for et forhold til hinanden men jeg tror ikke på at han nogensinde kommer til at sætte min datters behov før hans egne.


  • #13   9. maj 2014 Sikke en masse i har været igennem. Du skal vise disse ting fra facebook til vorvaltningen. Du skal ikke sende din datter ud i et misbruger miljø det vil kun skade hende. Desværre er misbruger gode til at manipulere, og ved hvordan de skal skjule ting for at holde deres ryg fri. Håber han en dag vågner op fra tågerne. Ena anden ting, du vil ikke flytte fra byen


  • Stephanie T
    Stephanie T Tilmeldt:
    maj 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #14   10. maj 2014 Jeg har desværre ikke mulighed for at flytte fra byen sådan som han har efterladt min økonomi fordi han ikke vil betale af på vores fælles lån i banken eller afdrage på den flytte regningen der er kommet fra vores fælles lejlighed.. så min økonomi er desværre ikke til det og selv hvis jeg flyttede ville han bare følge efter mig igen. smiley

    Heldigvis er han ikke klog nok til at holde sin ryg fri, for hver gang han dummer sig smider han det på FB så der har jeg mulighed for at hente det og vise forvaltningen. smiley
    så det skal jeg ikke tænke på det næste laaange stykke tid nu smiley
    jeg skal bar nyde tiden med min datter og min kæreste og så tager jeg det som det kommer.. men så længe han er misbruger har jeg ikke tænkt mig at udlevere hende.


Kommentér på:
samvær

Annonce