Nat problemer med spædbarn {{forumTopicSubject}}
Vores søn er 1 måned gammel og det sidste lange stykke tid har han fuldstændig været umulig om natten!
Han vågner for det meste selv i løbet af dagen for at spise, nogle gange vækker vi ham efter 4 timer for at give ham mad.
Han får flaske!
Han er total nem når han står op om morgenen og til midnat, derefter vælter alt bare, han vil bare ikke sove, og han vil ikke ligge selv, det står på fra cirka kl 00.00-04.30. Hvis vi er heldige tager han i mod sutten, eller er det græd on/off, og vi prøver alt, sutten, skifte ble, mere mad, og bøvse, men lige lidt hjælper det. Det eneste der fanger hans opmærksomhed er to billeder som vi har over vores sofa, ligeså snart han for lov at sidde på ammepuden (mens jeg holder ham) så han kan se billederne er der total ro lige indtil jeg flytter ham væk der fra, så begynder gråden igen.
Ærlig talt så er vi ved at blive idioter af at det skal gentage sig dag efter dag!
Han har til dagligt fin afføring og mange våde bleer. Han bøvser under og efter han har fået flaske.
Vi har prøver at se om vi kunne skubbe det, så det står på om dagen i stedet, men niks!
Hjælp, hvad gør vi?
Kan vi skubbe det?
Vi har prøvet at holde ham vågen om dagen, men det er en umulig opgave, familien på begge sider har prøvet, men opgiver for han sover efter flaske i dagtimerne uanset hvad vi gør.
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 37 Svar: 3.625
Han er en måned gammel, det er meget sjældent muligt at have en normal døgnrytme med en på den størrelse.
dec 2009
Følger: 1 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 56 Svar: 219
Problemet har jo ikke altid været der, men knap halvanden måned
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 37 Svar: 3.625
nov 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 19 Svar: 333
Ked af at sige det, men det er helt normalt og forventeligt. Det bedste I kan gøre er, at gøre det kedeligt om natten, lad være med at tænde lys og lad være med at stimulere ham og lege med ham. Giv ham en tør numse hvis han har lavet eller tisset meget, men ellers undlad at give tør ble, hvis det ikke er meget nødvendigt. Så skal han nok lære det på et tidspunkt og indtil da, må du bide det i dig og få din søvn om dagen, hvor du jo siger han sover fint.
dec 2009
Min SP sagde at vi skulle prøve at holde ham mere vågen om dagen? Det sagde hun for en uge siden , men han er bare blevet stik modsat
Hvad skal vi så gøre hvis I siger vi skal lade ham sove? Er min SP helt på afveje?
apr 2008
Følger: 24 Følgere: 24 Emner: 237 Svar: 2.970
nov 2013
dec 2012
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 70
Som de andre siger, lad ham sove når han er træt, og gør du det samme.
jun 2011
Følger: 11 Følgere: 13 Babyer: 2 Emner: 72 Svar: 1.892
Vi havde Viktor imellem os den første uge og derefter lå han i sin seng. Viktor er lidt over 4 mdr og han sover ikke igemmen endnu jeg har gjort sådan at jeg ikke sender lyset. Når han vågner varmer jeg en flaske og tager ind til min seng, så tager jeg ham op og får en tør møs unden at snakke med ham, og så ind i min seng med min dyne over ham og så falder han i søvn med sin flaske og så ligger jeg ham igen.
Kunne du jo prøve
nov 2013
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 35 Svar: 484
nov 2013
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 35 Svar: 484
dec 2009
Han sover i liften i en seng klods op af min side af sengen, vi har prøvet at sidde op og sove med ham på vores arme, men det dur heller ikke.
dec 2012
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 70
dec 2009
Min kæreste har tit klasket mig i hovedet med hans hånd mens han sover, og ofte ligger han næsten ovenpå mig, så den risiko vil jeg ikke tage med vores barn.
jun 2011
Følger: 11 Følgere: 13 Babyer: 2 Emner: 72 Svar: 1.892
dec 2009
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
nov 2013
Nat problemer med spædbarn