{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.035 visninger | Oprettet:

måske syg igen??? {{forumTopicSubject}}

for 14 dage siden fik vores søn konstateret mellemørsbetændelse, kom i behandling og det tog noget tid før det hjalp, men det hjalp altså i tirsdags fik han den sidste pille, og var frisk og glad indtil fredag aften, så begyndte det med at han ikke synes han skulle sove, tænkte ikke så meget over det, da han kom til at sove efter et par rend inde ved ham, men lørdag ville han bare ikke sove, eller måske snarere kunne han ikke falde i søvn, vi gik og gik og gik med ham og hver gang vi lagde ham skreg han som en stukket gris, han sov rigtigt skidt om natten til søndag og det samme genog sig så der og nu kører vi på 3 dagen hvor det er på den måde... kan han allerede have fået det en gang til??? eller måske noget andet??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  måske syg igen???
  • #1   21. dec 2009 Hmm, min veninde og hendes kæreste har en lille dreng på snart 2 år, og han har lige haft mellemørerbetændelse, og efter han havde fået det sidste pencillin tog de ham til lægen for at sikre sig at alt var okay, og det var det!! ..
    4 dage efter ringer de hjem fra vuggestuen at drengen har høj feber og tager sig til øret, så de kører afsted til lægen igen, og sørme om han ikke havde fået mellemørerbetændelse igen..
    Så jo, det kan det godt!! ...


  • #2   21. dec 2009 øv håber ikke det er det igen... vi skal til lægen her kl 11.30 så må vi jo se, men man kan så også sige, hvis der ikke er noget, så kan jeg godt nok ikke fatte hvorfor han så er sådan...

  • #3   21. dec 2009 Nej, jeg håber heller ikke for hverken jer eller jeres dreng at der er mellemørerbetændelse, øv, der findes bare ikke noget værre!! .. smiley
    Hvor gammel er din søn da?! .. Har han tænder?! ...


  • #4   21. dec 2009 Det kan også tænkes at han har væske i mellemøret, det giver de samme tegn og er meget normalt efter en gang forkøelse og også nogle gange efter en mellemøresbetændelse : ( Det bedste i kan gøre er at kontakte lægen, og meget gerne en ørelæge og få dem til at tjekke ham. Det gør virkeligt niller naller at have væske i mellemøret, så jo hurtigere i kan komme afsted jo bedre.

  • #5   21. dec 2009 han er 8 måneder, og nej ingen tænder, men synes heller ikke det mærkes til at der er nogen på vej. vi tager snart til lægen og finder ud af det.

  • #7   21. dec 2009 De kan faktisk få dræn i fra de er spæd, men det er meget sjældent.
    Jeppe fik hans første dræn i da han var 7 mdr og har efterfølgende fået dræn i 2 gange mere.
    Men igen det bedste er at kontakte ørelægen da det er dem der tager stilling til om det bedste er at få dræn i, og de gør det ikke lige med det samme, men efter man har døjet lidt tid : (


  • #8   21. dec 2009 nu har vi været ved lægen og der er ikke betændelse (endnu) men der er væske i ørene, og det ene øre er begyndt at blive rødt, så det er lige på kanten til en mellemørsbetændelse igen øv øv.. og det eneste jeg kunne gøre var at give panodil så han måske kan få sovet lidt, og så ellers håbe på det går i sig selv igen, men sansynligvis kan vi godt regne med at det udvikler sig til mere og han får feber som sidst, så jeg har en recept på penicillin på apoteket og så kan jeg bare hente det hvis der kommer feber, det var for at jeg var fri for at komme til vagtlæge i julen når/hvis der sker mere.. men jeg overvejer lid om vi måske skulle kontakte en ørelæge.

  • #9   21. dec 2009 JEg synes klar at i skal kontakte ørelægen og gerne i morgen.
    Har i sørget for at han sover med hævet hoved? derved bliver trykket i øret ikke så stort og en del børn sover fint på den måde: ) Og hvis han vågner så er det en god ide at give lidt at drikke da det kan lette trykket i øret lidt : )

    Ellers god bedring med ham


  • #10   21. dec 2009 det kan sagtens lad sig gøre... så få det tjekket

Kommentér på:
måske syg igen???

Annonce