Puha en dag :'/ {{forumTopicSubject}}
Har lige brug for at få noget luft her!
Det startede enlig som en dejlig dag, Oliver er syg (roskildesyge med tynd tynd tynd mave og opkast og feber), men ellers en okay dag..
Min far havde taget fri fra arbejde for at passe Oliver mens jeg var i skole..
Da kl blev 14 holdt min far og min dejlige søn ude foran skolen for at hente mig, og vi tog så med hjem til mine forældre..
Oliver havde det enlig okay og legede rundt med min lillebror, men pludselig kom han hen til mig og så blev han bare slatten som en klud og så faldt han sådan i halv søvn, så jeg lagde ham på sofaen, 5 minutter senere BRÆKKER han sig bare ud over det hele, og mens min mor og jeg fik badet Oliver fik min far ringet til lægevagten, Oliver er på dette tidspunkt EKSTREMT slatten.. (Kl er her omkring 17.30)
- Og vi fik en tid kl.18.50 ved lægevagten..
Mens vi stadig var hos mine forældre blev Oliver pludselig HELT iskold og hans læber blev blå, så gik det væk og kom igen og gik væk og kom igen, og det var ikke fordi der var koldt hos mine forældre + jeg sad næsten lige ved siden af deres brændeovn som der var gang i, så der var dejlig varmt..
Vi tager så til lægevagten som sender os på børneafdelingen med en indlæggelse..
- Og så undersøger og gør ved med min lille mus, og han svingede mellem at være "frisk" til at vælte sammen som en klud, og den ene læge synes enlig bare han skulle indlægges og ha' lagt drop med det samme, men den anden synes lige vi skulle tage nogen blodprøver..
Jeg havde enlig mest lyst til at han bare fik den drop fordi han lignede VIRKELIG en der var døden nær, han havde ikke engang overskud til at holde øjene rigtig åbne + han er LIGbleg, og han er meget lys i huden i forvejen..
Nå, men blodprøverne viste heldigvis at han ikke var så dehydreret som han så ud, så vi blev sendt hjem igen, men med en åben indlæggelse frem til imorgen aften kl.20..
Og grunden til han er så afkræftet er at han faktisk næsten intet har spist siden Torsdag, han har spist 3 stykker baguette, der var skåret ud i små stykker til en rejecocktail.. Ellers har han intet fået så det + dehydreringen gør ham meget svag, og det er virkelig uhyggeligt og se når hans krop giver op og hans slasker sammen..
Så håber han snart stopper med at kaste op og ha' tynd mave så han ikke dehydrerer endnu mere...
jun 2008
Følger: 47 Følgere: 47 Emner: 476 Svar: 3.476
jun 2008
Og mange tusind tak skal du have!
dec 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 2 Emner: 176 Svar: 3.150
Håber snart han bliver frisk igen
jun 2008
jun 2008
Nej det har godt nok været ubehageligt, og det bliver ved med at være ubehageligt indtil han stopper med at være så slatten!
jun 2008
jun 2008
- Skal nok lige opdatere imorgen hvordan det går..
Tak for omsorgen
dec 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 2 Emner: 176 Svar: 3.150
Forstår ikke de ikke har beholdt ham natten over til observation, når han er så slap som du fortæller... Hvis han fortsat er så skidt, så er der jo risiko for at han stadig ikke vil få nok væske... Det kan jeg i hvert fald huske jeg havde problemer med ved min søn.
aug 2008
Følger: 15 Følgere: 11 Babyer: 1 Emner: 97 Svar: 564
jun 2008
Puha en dag :'/