{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.112 visninger | Oprettet:

Puha noget af en dag :/ {{forumTopicSubject}}

Jaae sys det har været en dårlig slutning på dagen ..
Emil og jeg var til læge idag .. Emil skulle med sin hud da han har tør hud eksem .. Kommer så ud med svaret det er kronisk børneeksem og han skal til at smøres min 3 gange daglig , med forsekllige savler og cremer ,.. Suk .. Der ud over fik vi endelig svar på at en læge mener han har astmatisk bronkitis ( staves ) ..

Der ud over skulle jeg selv snakke med lægen angående mine kroniske smerter i HELE kroppen .. Og der fik jeg så udfaldet at hun mener jeg har en bindevægssygdom / gigt .. Så er nu blevet henvist til en reumatolog der skal undersøge mig og finde ud af hvad jeg fejler .. Suk .. Så der røg drømmen om at blive SOSH/A og vidre uddannet nok lige helt på røven - lægen egens ord var at jeg skulle satse på hovedet for hun var næsten helt sikker på at der var noget galt .. ØVBØV ..

Nå havde bare lige brug for luft ..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Puha noget af en dag :/
  • #1   17. feb 2011 Ej sikke da en omgang.. puha, det er da ikke sjovt..

  • #2   17. feb 2011 Sødeste dejlige Lene pigen smiley Tak skal du have .. Det er super dejlig at jeg har en læge der tager mig seriøst - men det var jo alt det her jeg frygtede derfor jeg ikke turde gå til lægen med mine smerter smiley

    Er super glad for at der endelig er en der har kommet frem til at Emil har eksem og IKKE bare tør hud ..


  • #3   17. feb 2011 smiley mor til : Nej overhovedet ikke smiley Sys slet ikke det er spor sjovt at jeg højest sandsynlig skal som kun 21 - knap 22 årig få afvide jeg har gigt smiley LÆgen lød MEGET overbevist om det ..

  • #4   17. feb 2011 lene jeg ved det godt smiley baaah .. men nu kom jeg afsted ..

  • #6   17. feb 2011 Familien : Det er bare super træls .. Men vi skal nok klare os smiley Havde bare brug for luft .. og i er så dejlig og læsse af på .. hihi .. Han skal til at have bakanyl - staves .. Jeg har selv astma og sårn så er inde i det .. og ja en priocort er GULD værd .. hihi ..

    Jae det er ikke sjovt .. det er sq hårdt men det går .. viste det faktisk godt ..

    Vil prøve så godt jeg kan og holde det så højt som muligt .. puhda det er lidt svært ..

    smiley


  • #8   17. feb 2011 Bliver jeg nød til:) Jeg skal leve med begge dele resten af livet .. Emils i hverfald de næste 17 år og mit eget indtil jeg stiller træskoene .. Så må tage det som det positive smiley selv om det ikk altid er nemt når man går med kroniske smerter smiley baaah

  • #9   18. feb 2011 Ej søde Lullee det er jeg virkelig ked af at høre, lille stakkel =/
    sender varme tanker og et stort trøste kram


  • #10   18. feb 2011 Hvor er det bare øv, men også rart med nogle svar...

    Har en veninde hvis søn på 2 år også havde bronkitis/astma.....min svigermor gav ham en behandling og han har ikke haft noget siden:)
    En anden venindes søn på 1½ år har lige fået konstateret børneeksem/kuldeallergi så det skal hun berhandle ham for nu.....
    Husk på alle allergier/eksemer er ubalancer i kroppen der kan gøres noget ved og i mange tilfælde(heldigvis) uden medicin(kemikalier).

    Får du konstateret gigt er der også råd for det....har to glimrende eksempeler, med nogle der er blevet fri for kørestol, ved at tage noget naturligt kosttilskud.

    Fortæller gerne/hjælper mere over PB:)
    Mange helende krammere herfra smiley


  • #11   18. feb 2011 Heeej.
    Det lyder rigtig træls med lille Emil ;(

    Ang. Dig selv. Jeg har også kroniske smerter, og har haft det de sidste ca. 10 år. Min læge var overbevist om det var enten gigt eller cystisk fibrose. Efter diverse unddersøgelser på bla. Gigtambulatoriet osv. Konstaterese de at det "bare" ermin hypermobilitet der forårsager mine smerter.
    På en slem dag kan jeg ikke engang løfte en gaffel uden at tabe dem.
    Jeg har nøjagtig de samme symptomer som gigt,men det er det ikke.
    Min læge har givet mig klar besked. Passer du ikke ppå dig selv sidder du i kørestol inden du blir 30.
    MEN!
    Du må da for guds skyld ikke miste håbet,drømmene og viljen.
    Jeg har tænkt i mange forskellige baner ang. Uddannelse .. Det er svært,men du skal nok finde noget du kan holde til ..
    Just keep yourself going.

    Held og lykke på din vej, du skal nok få puslespillet lagt.


Kommentér på:
Puha noget af en dag :/

Annonce