1.571 visninger
|
Oprettet:
jeg kan ikke mere {{forumTopicSubject}}
hej alle sammen.
Torsdag i sidste uge startede min søn på 17 måneder med at have diarre meget meget tynd, faktisk ren vand med farve der kom ud. han havde lidt feber men ikke ret meget.
Han har så siden torsdag haft den meget vanderede diarre, og er nu begyndt at have meget høj feber. Vi har her til aften været en tur ved vagt lægen med ham, hvor vi fik afvide at det var en mellemøre betændelse han havde fået.
Drengen har tabt sig 1,2kg vil ikke spise og drikker meget meget lidt.
Lige nu ligger hans temperatur på 40,5.. og vagtlægen vil ikke kigge på ham igen...
Hvad skal jeg gøre???
maj 2008
Følger: 18 Følgere: 17 Babyer: 2 Emner: 6 Svar: 185
Min datter spiste ikke i 8 dage. og drak ikke de sidste 2 døgn.
jan 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 27 Svar: 167
okt 2008
Følger: 36 Følgere: 35 Babyer: 2 Emner: 155 Svar: 1.197
jeg er indlagt med min datter lige nu oga en mave/tarm infektion..
Det kan måske være det..
men det gør ikke noget at han ikke spise.. men bare han drikker.. lidt er bedre end ingenting
maj 2008
maj 2008
Følger: 18 Følgere: 16 Babyer: 1 Emner: 49 Svar: 325
De skal jo hjælpe .
For efter tiden så tager jeg på Børneafd. vis det er slemt med Cecilie. Synes ikke læger tager det seriøst .
Var ved læge to gange med Cecilie den dag hun fik menigitis hvor lægen ikke kunne se noget på hende.
Så jeg ville tage der forbi.
feb 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 2 Emner: 98 Svar: 2.204
Laver han våde ble'er? er han til at komme i kontakt med?
Hvis i ikke selv kan få væske i ham, bliver i indlagt.
Ville ringe igen, for der er stadig mange der døjer med omgangs syge/ roskilde syge / bakterie i maven.
jan 2009
Problemet er bare at de siger det er en mellemørsbetændelse, så der er ikke noget de kan gøre ved det.
jan 2009
simone s: kan man godt bare tage der ind, troede man skulle igennem en læge først
maj 2008
Men jeg valgte at køre til en anden vagtlæge der løb med min datter over på børne afd. men ja ville også ringe direkte til børne afd.
maj 2008
jan 2009
jul 2009
Følger: 30 Følgere: 29 Emner: 102 Svar: 288
Hvor er det synd for bette manden..
maj 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 2 Emner: 20 Svar: 67
jan 2009
de sagde jeg skulle lade ham sove så ville det gå over. hvad sker der fr det danske system. blev virkelig slået i hovedte med en hammer. har aldrig oplevet så dårlig en behandling....
men jeg er jo stemplet som en pylret mor.. undskyld mit sprog, men det vil jeg skide så langt et stykke på, min søns liv betyder mere end noget andet, og så kan folk kalde mig pylret eller ej..
Men idag har han ingen feber, og vi har fået 2 spiseskefuld yougurth i ham og det er jo langt bedre end ingen ting.
feb 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 2 Emner: 98 Svar: 2.204
Vi var for første gang ved vagtlægen da han var omkring 13-14 mdr og intet havde spist i 6 dage, hvilket vi ved at han godt kan have sådan dage. Men på 6. dagen var han ligbleg - mat - sløv - mm. Ringed til vagtlægen, der med nød og næppe ville se os, 6 min efter ank - sad vi atter ude i bil med de ord at det er jo normalt at små børn ikke spiser i dagevis... Han rørte ikke dreng, hverken lytted lunger - kigged hals eller øre, sad blot med armene overkors. Dette var en fredag aften.
Gik til egen læge om mandagen og han havde tabt sig over 1 kg på en mdr uden nogen form for synlig sydom. Hverken forkølelse - omgangs syge - influenza osv.... Vi røg direkte til børne amb, hvor de stadig er ved at finde ud af hvorfor - hvorhenne osv. Så på 8 mdr har han taget sammenlagt 400 g på...
jeg kan ikke mere