{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.565 visninger | Oprettet:

jeg kan ikke mere {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen.

Torsdag i sidste uge startede min søn på 17 måneder med at have diarre meget meget tynd, faktisk ren vand med farve der kom ud. han havde lidt feber men ikke ret meget.

Han har så siden torsdag haft den meget vanderede diarre, og er nu begyndt at have meget høj feber. Vi har her til aften været en tur ved vagt lægen med ham, hvor vi fik afvide at det var en mellemøre betændelse han havde fået.

Drengen har tabt sig 1,2kg vil ikke spise og drikker meget meget lidt.

Lige nu ligger hans temperatur på 40,5.. og vagtlægen vil ikke kigge på ham igen...

Hvad skal jeg gøre???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  jeg kan ikke mere
  • #1   11. maj 2010 Havde samme problem med min datter, hun endte med at få udslæt over hele kroppen.. fik afvide at jeg skulle give hende børne panodil.. har du prøvet at give ham det ?
    Min datter spiste ikke i 8 dage. og drak ikke de sidste 2 døgn.


  • #2   11. maj 2010 ja men penodil hjælper ikke på ham, hverken flydene eller stik pillerne

  • #3   11. maj 2010 ring igen... de skal gøre et eller andet..
    jeg er indlagt med min datter lige nu oga en mave/tarm infektion..
    Det kan måske være det..
    men det gør ikke noget at han ikke spise.. men bare han drikker.. lidt er bedre end ingenting


  • #4   11. maj 2010 Puha, ja så ved jeg det ikke. de sagde til min dengang at hjalp det ikke på min datter ville de indlægge hende med drop så hun fik væske..

  • #5   11. maj 2010 Tage forbi Børneafd vis ikke vagtlægen ville hjælpe .

    De skal jo hjælpe .

    For efter tiden så tager jeg på Børneafd. vis det er slemt med Cecilie. Synes ikke læger tager det seriøst .

    Var ved læge to gange med Cecilie den dag hun fik menigitis hvor lægen ikke kunne se noget på hende.

    Så jeg ville tage der forbi.


  • #6   11. maj 2010 en engangs spøjte og give ham væske med. Lige meget hvad - bare det er væske. Give ham is og lad hans brystkasse være fri - da det er der de bedst udskiller varmen.

    Laver han våde ble'er? er han til at komme i kontakt med?

    Hvis i ikke selv kan få væske i ham, bliver i indlagt.

    Ville ringe igen, for der er stadig mange der døjer med omgangs syge/ roskilde syge / bakterie i maven.


  • #7   11. maj 2010 har ringet to gange her inden for en time, han vil ingen ting andet end at sidde/ligge op af min mave. har endda gradt helt vild i tlf og sådan plejer jeg ellers ikke af være, men det har stået på siden torsdag nu, så kan bare ikke mere nu.

    Problemet er bare at de siger det er en mellemørsbetændelse, så der er ikke noget de kan gøre ved det.


  • #8   11. maj 2010 linda b: han spytter det ud stort set hver gang og det er lige meget hvordan vi prøver at give ham det. Det er kun meget få gange han vil sluge det væske vi giver ham.

    simone s: kan man godt bare tage der ind, troede man skulle igennem en læge først


  • #9   11. maj 2010 De sagde det samme med min datter at det var mellemørebetændelse.. det var det så ikke ( hvad det var har vi aldrig rigtig fået svar på)
    Men jeg valgte at køre til en anden vagtlæge der løb med min datter over på børne afd. men ja ville også ringe direkte til børne afd.



  • #10   11. maj 2010 hvis han ingen væske for så ville jeg ringe til børne afd med det sammen og se at komme afsted.

  • #11   11. maj 2010 tak alle sammen, vidste ikke man kunne ringe eller tage dirkete på børneafdelingen, men det vil jeg gøre. takker mange gange

  • #12   12. maj 2010 Hvordan er det gået Anita?
    Hvor er det synd for bette manden..


  • #13   12. maj 2010 jeg ville undskyld udtrykket skide på vagtlægen og enten ringe direkte til børneafdelingen eller skadestuen eller bare troppe op... lyder ski ikke som mellemørebetændelse (jeg var det man kalder ørebarn og har godt nok været dårlig men aldrig sååå dårlig)

  • #14   12. maj 2010 mirjam: de afviste mig da jeg ringede 112, han begyndte af krampe inde jeg noget i noget i noget tøj og var på ved på børneafdelingen.

    de sagde jeg skulle lade ham sove så ville det gå over. hvad sker der fr det danske system. blev virkelig slået i hovedte med en hammer. har aldrig oplevet så dårlig en behandling....

    men jeg er jo stemplet som en pylret mor.. undskyld mit sprog, men det vil jeg skide så langt et stykke på, min søns liv betyder mere end noget andet, og så kan folk kalde mig pylret eller ej..

    Men idag har han ingen feber, og vi har fået 2 spiseskefuld yougurth i ham og det er jo langt bedre end ingen ting.


  • #15   12. maj 2010 Dejlig at det trods alt går lidt fremad...

    Vi var for første gang ved vagtlægen da han var omkring 13-14 mdr og intet havde spist i 6 dage, hvilket vi ved at han godt kan have sådan dage. Men på 6. dagen var han ligbleg - mat - sløv - mm. Ringed til vagtlægen, der med nød og næppe ville se os, 6 min efter ank - sad vi atter ude i bil med de ord at det er jo normalt at små børn ikke spiser i dagevis... Han rørte ikke dreng, hverken lytted lunger - kigged hals eller øre, sad blot med armene overkors. Dette var en fredag aften.

    Gik til egen læge om mandagen og han havde tabt sig over 1 kg på en mdr uden nogen form for synlig sydom. Hverken forkølelse - omgangs syge - influenza osv.... Vi røg direkte til børne amb, hvor de stadig er ved at finde ud af hvorfor - hvorhenne osv. Så på 8 mdr har han taget sammenlagt 400 g på...


Kommentér på:
jeg kan ikke mere

Annonce