{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.033 visninger | Oprettet:

JEG KAN IKKE MERE!!!!!!!!! {{forumTopicSubject}}

Jeg var ved lægen i går for havde blødt lidt i går, og haft lidt ondt i maven, så ville lige tjekkes...

Lægen sagde det så fint ud det hele og min livmoder var ligeså fin stor som den skulle være, så hun kunne ikke se noget som skulle være galt.... Men nu er det såen at min krop var lidt underlig inden jeg blev gravid, så hun kom faktisk frem til at det kunne være fordi det ville være omkring den her tid som jeg skulle have haft mens igen... Eller også kunne jeg være en af dem som har mens under graviditeten, det mente hun jeg godt kunn have chance for...

Men smerterne tog til og vi kørte til vagtlæge i går aftes (1½ hver vej), jeg blev scannet og de kunne godt finde et lille foster, men efter jeg skulle være knap 8 uger henne, svarede det slet ikke til det, det var ikke størrere end knap 5 uger.
Så ja jeg mister nu, jeg bløder mere, og bløder klumper (underskyld sproget). Håber bare alt selv kan komme ud og det er det!

Hvorfor er livet så uretfærdigt, jeg mister, mor er syg, jens bedstefar har fået knogelkræft, jens blev også opereret i går. JEG KAN IKKE MERE!!!!!!

Jeg ville enig bare sige tusind tak til alle dem som var inde og skrive i mit album med testen, og ikke mindst alle de dejlige kommentar jeg har fået..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  JEG KAN IKKE MERE!!!!!!!!!
Kommentér på:
JEG KAN IKKE MERE!!!!!!!!!

Annonce