{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.426 visninger | Oprettet:

lisbeth h
lisbeth h
Tilmeldt:
23. apr 2012
Følger: 1 Emner: 75 Svar: 477

kolik {{forumTopicSubject}}

min søn skriger og skriger og er ikke til at trøst, har været ved lægen som intet kan finde på ham han skriger nemt mellem 1 og 5 timer af gangen mest om aften og natten men os om dagen, jeg aner ikke hvad jeg skal stille op mere hans mave plejer og virke godt kun en enkel gang han har været forstoppet. han er flaske børn og 8 uger næsten 9 uger og født 6 uger før tid har i nogen råd eller nogen der måske hvad det kan skyldes det har stået på de sidste 2-3 uger


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kolik
  • #1   12. jan 2013 Har aldrig selv prøvet at stå i situationen, men prøv en kiropraktor.. Har hørt det har hjulpet rigtig mange..

    Håber I finder ud af hvad der er med jeres lille dreng. Det er hårdt for jer alle, hvis det skal fortsætte sådan..


  • #2   12. jan 2013 Altså kolik er jo ikk noget de har, men en tilstand de er smiley en tilstand hvor de græder mere end samlet er det 3 timer på et døgn, uden man ved hvorfor, så er de kolik smiley og det kunne da tyde din søn er det.. Min var, de første 3 mdr, indtil vi kontaktede en kiropraktor, fordi han ikk ville dreje hovedet til den ene side, og var født med den ene arm ude sammen med hovedet, og det viste si han havde skæv nakke og ar låst i nakken, et besøg, og gråden stoppede, og vi har efter 5 besøg en søn der aldrig græder, sover på sit værelse, og sover hele natten kun afbrudt F en spise-pause smiley så ville da kontakte en kiropraktor eller en zoneterapeut og se om de kan se noget smiley lægerne kender jo kun til "alm" sygdom, men knap så meget til senere præcise dele smiley

  • #3   12. jan 2013 Har hørt noget med noget kranioskopi ((kan ikke huske om det er det det hedder men næsten det ihvertfald)) som skulle virke!

  • lisbeth h
    lisbeth h Tilmeldt:
    apr 2012

    Følger: 1 Emner: 75 Svar: 477
    #4   12. jan 2013 det har vi prøvet begge gange lægevagten snakkede om man evt kunne mælke allergi han har men hvordan finder man ud af det , det er som om han helst vil lægge på maven og sove men det må de jo ikke eller hva

  • #5   12. jan 2013 De må godt sove på maven så længe du har øje med ham.. Min datter har haft kolik og først droppet jeg alle mælkeprodukter da jeg havde læst at det kunne være det, og da jeg fortalte det til min sundhedsplejerske sagde hun at hvis ingen i familien har det og man har droppet mælkeprodukter i en uge og hun stadig græder er det ikke mælkeallergi.. Kontakt din sundhedsplejerske!

    Vi gik både til zoneterapi og kiroprakter det hjalp lidt men ikke helt smiley


  • #6   12. jan 2013 Og nå ja han får flaske.. Så er det vist noget med grøn allomin sys jeg at have hørt..

  • #7   12. jan 2013 Hvis du ikke vil prøve at andre hans mme. Så hjalp bio gaia dråber lidt her.

    Sophia er ogaå født for tidligt, og hun havde ondt i maven.
    Så jeg tror desværre kun det er tid der skal til.
    Sophia græd mindre da hun blev 13-14 uger.
    Men ja, det er pisse hårdt. - og man frygter aftenen - kan tydeligt huske det.


  • lisbeth h
    lisbeth h Tilmeldt:
    apr 2012

    Følger: 1 Emner: 75 Svar: 477
    #8   13. jan 2013 han får kun syrnet. ja så længe jeg holder øje med ham men har altså os brug for søvn når jeg endlig kan få det og der kan jeg jo ikke holde øje med ham. problemet er at jeg har en datter på 15 mdr os og er selv med dem så er ret udkørt efterhånden

  • lisbeth h
    lisbeth h Tilmeldt:
    apr 2012

    Følger: 1 Emner: 75 Svar: 477
    #10   20. jan 2013 jeg har fået han tjekket og det viser sig han har ko mælks allergi derfor han skriger

  • #12   20. jan 2013 Hvor gammel er han? Han må da være over de 6 mdr så?

  • lisbeth h
    lisbeth h Tilmeldt:
    apr 2012

    Følger: 1 Emner: 75 Svar: 477
    #13   20. jan 2013 øh nej han er 10 uger

  • #14   20. jan 2013 Misforstå mig ikk, det min viden der ikk er med smiley men der er da ikk komælk i noget af det han får??

  • #16   20. jan 2013 Hold da op det vidste jeg ikke.. men det lyder da lidt underligt at børn under 6 mdr så ikk må få komælk, når de jo faktisk får det i hver flaske?! hm..

    Hvad gør man så når man har sådan en lille en med mælkeallergi'? kan man få noget der ikk er lavet på komælk? Har læst lidt at nogle er lavet på soya-mælk, men at det frarådes på det krafitgste at bruge?


  • lisbeth h
    lisbeth h Tilmeldt:
    apr 2012

    Følger: 1 Emner: 75 Svar: 477
    #17   21. jan 2013 man kan få det på apoteket

Kommentér på:
kolik

Annonce