1.243 visninger
|
Oprettet:
Kolik..? {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen... Jeg ved ikke om min søn har kolik.. Men efter hvad jeg har læst på nettet så lyder det som om han har.. Han er 6 uger gammel og det startede i starten af sidste uge.. Han skriver som en gal i 1-3 timer om aftenen.. Det har været kl. Ca. 21-22 hver aften... Han er helt utrøstelig.. Han plejer at falde i søvn når man går med ham i barnevogn eller kører bil men når han har de her ture imellem 21-22 så er der intet at gøre.. Er der nogen af jer som har nogen gode ider til hvad jeg kan gøre... Måske nogen måder som hjælper på jeres børn mes kolik...
jun 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 55 Svar: 215
jeg har ingen erfaring med det, men prøv at ring og snak med din sundhedsplejerske -
der er vist desværre ikke så meget at gøre- man kan få nogle specielle Koliksutteflasker (ved ikke om du ammer)
og så kan du cykle med hans ben, for at hjælpe ham af med luften
jun 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 55 Svar: 215
Min datter gjorde nemlig også det samme, men det viste sig hun skulle have lidt mere pat -det hjalp -
måske hvis du ammer mætter mælken ikke godt nok?
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 21 Svar: 395
1) masserer din bebs.
2) passe på hvad du spiser hvis du ammer. Det kan give bebs av i maven. Min veninde fandt ud af at det der nan produkt gav hendes lille luft i mavsen som gjorde ondt da det ikke ville ud igen..
jul 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 26 Svar: 75
Men kan anbefale Philps Avent flasker de er super gode og der er anti kolik system i.
nov 2011
Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
feb 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 2 Emner: 29 Svar: 74
nov 2011
Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
Men synes bare det er sent hvis det sku være kolik, det starter som regl ved 14 dages
nov 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 37 Svar: 253
1. Sutteflasker fra Baby Born Free
http://babybornfree.dk/shop/frontpage.html
-De er lidt dyre men absolut ALLE pengene værd!
2. Movicol junior. Vi kommer det i hendes aftenflaske, og det har bare givet hende ro, og hjulpet hendes mave rigtig meget.
3. Når det var aller værst tog vi hende op på armen og lagde hendepå maven, så hun lå med måsen ind mod albueleddet og hovedet i hånden hvis du forstår.
Hun havde en rigtig grim omgang, og hverken fys., kiropraktor, zoneterapi osv hjalp en pind. Der anbefalede vores sp movicol og der har intet været siden.
apr 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 26 Svar: 143
dec 2011
Følger: 1 Følgere: 8 Babyer: 1 Emner: 135 Svar: 484
Kolik..?