{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.770 visninger | Oprettet:

ej men helt ærligt altså! {{forumTopicSubject}}

Har idag været til ørelægen med Theodor.. og jeg er godt nok lidt harm nu smiley da min dreng pludselig for 5 uger siden i forbindelse med en forkølelsesvirus begyndte at vågne hver time om natten tog vi til vagtlægen.. han fik tjekket ører med der var intet at se. virussen forsvinder efter en uges tid men den dårlige søvn fortsætter. i sidste uge tog vi så til egen læge der tjekker hans ører og siger der er væske i dem og vi skal ha en tid hod hende efter 4 uger for at tjekke at det er forsvundet... er det ikke det skal vi ha en tid til efter yderligere 4 uger.. er der stadig væske der, skal vi ha en tid til ørelægen.. jeg vælger efter den besked at ringe til ørelægen selv dagen efter for min dreng skal altså ikke ha ondt i yderligere 12 uger. idag var vi så til ørelægen der kan se at han har møb på begge ører og det har han haft ihvertfald en måned... derudover er der gået hul på det ene øre... nøj jeg er gal!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ej men helt ærligt altså!
  • #1   23. feb 2011 ej stakkels lille pus :o(

• #2   23. feb 2011 Stakkels lille fyr. Det er altså utrolig hvor dårlige alm læger er til at behandle øreproblemer.

Godt du valgte at ringe til ørelægen med det samme...

• #3   23. feb 2011 jeg kan godt forstå du er gal. vi tager også altid direkte til ørelægen for vores egen læge kan ikke finde ud af at behandle mellemørebetændelse. det flød ud af magnus øre med væske og vores egen læge sagde det var ørevoks der var smeltet, det troede vi ikke på så tog direkte til ørelægen og han sagde at vores læge burde finde et andet erhverv for han vidste ikke hvad han talte om.

så fremover så tag altid til ørelægen fremfor egen læge og god bedring med ham smiley

• #4   23. feb 2011 ja man skal bare tage til ørelægen med det samme istedet, fandt vi også ud af, hergik der 2 mdr hvor de sagde der ikke var noget galt, yderligere 2 mdr hvor han gang på gang kom på penicillin (ikke et ord om ørelæge) endeligt ringede jeg selv til en ørelæge, som gav ham penicillin i en større dosis da den dosis han havde fået var alt for lille, og vi fik en tid til dræn, 5 mdr efter det var startet kunne lilledrengen igen sove godt og fik et helt andet og bedre humør... synes simpelthen det er under alt kritik hvor dårlige de almindelige læger er til øreproblemer..

jeg er helt sikker på at hvis mit næste barn får samme problemer med ørene, så tøver jeg ikke med at kontakte ørelægen...

• #6   23. feb 2011 jamen altså jeg er også helt mundlam og har bare så ondt af den lille mand... og så føler jeg mig sgu samtidigt som en dååårlig mor.. selvom jeg jo et eller andet sted har gjort hvad jeg kunne. Har snart hørt rigtig mange historier hvor de praktiserende læger handler helt ude i hampen, når det kommer til øre problemer hos børn...

• #7   23. feb 2011
    Tania mor til dejlige Nynne&Tilde smiley

tak smiley ørelægen mener desværre at når han har øreproblemer så tidligt, er der ret stor sansynlighed for at han bliver "ørebarn" men det har både min mand og jeg så også været.. og det kan jo desværre være arveligt..

• #9   23. feb 2011 ja ørelægen mente også at jeg nok må ha lagt mærke til theo ikke hørte så godt.. har godt nok lagt mærke til at hans reaktion på lyde var lidt forsinket.. nu går jeg så lidt og gruer for min datter på 22 mdr.. hun har haft møb to gange nu.. har ikke været til ørelægen, kun ved egen læge og vagtlæge.. kan bare ikke lade være med at tænke "gad vide hvad lægen kan ha overset"

• #11   23. feb 2011 Puha! .. Godt du ikke ventede med at ringe så.. smiley ..
    Stakkels lille dreng, rigtig god bedring med ham..

• #12   23. feb 2011 viktor var til alm læge 13 gange og ørelæge 10 gange og intet skete der intil jeg sagde nu har jeg fået nok, havde en dreng der aldrig smilede og som klynkede hele tiden... den stakkel sådan var det fra han blev født og til han fik dræn i som 1 årig, der var fyldt med gul betændt væske og ørelægen sagde det var godt han fik dræn, nu har vi endelig en glad dreng som (næsten) altid er glad og smiler og begyndte at sige ord 2 dage efter ingrebet... glæd dig til han får lagt drænet:-)

Kommentér på:
ej men helt ærligt altså!

Annonce