{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
909 visninger | Oprettet:

Dybt ulykkelig :( {{forumTopicSubject}}

Trænger lige til at få luftet nogen af alle tankerne. Jeg er i uge 32, og nu er min kæreste kommet i tvivl om om han vil være sammen med mig.
Vi er lige flyttet sammen og jeg troede sådan set at det gik nogenlunde, men min kæreste er åbenbart af en anden mening. Jeg laver det meste selv fordi min kæretse ikke "orker" eller kan "overskue" noget. Det skal lige siges at han har ADHD og tendens til at blive deprimeret. så jeg er ikk sur på ham, men fuldstændig panisk angst for at blive alene. Jeg hader at være single og jeg kan ikke overskue tanken om at skulle være alene mor og alt det lige nu. Jeg vil heller ikke kunne se min kæreste i lang tid bagefter hvis han beslutter sig for at ikke ville være sammen med mig. Men er jo nødt til at finde ud af noget hvis det er pga barnet...
Jeg er dybt fortvivlet og trænger til noget støtte og nogen gode råd smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dybt ulykkelig :(
  • #1   25. maj 2009 du bliver nød til at sætte dig ned og snakke med ham og få afklaret på hvad han vil og hvis han evt ik vil mere. om hvorfor han så ik vil.. ellers er der jo ik så mange råd at give.. men håber da i forbliver sammen...
    trøste knuser til dig


  • #2   25. maj 2009 Ville ønske jeg kunne komme med et godt råd men det er desværre ikke dem jeg har flest af på dette område :S

  • #3   25. maj 2009 DU bliver nødt til at snakke med ham... Sig at du bliver nødt til at vide om han vil være sammen med dig eller ej, nu er de jo ikke bare dig og ham, snart sætter I et barn ind i verden, så er der et uskyldig lille væsen at tage sig af... Så er det et helt andet ansvar, det må han da forstå...
    JEg synes det er bedre at være alenemor, end at være sammen med en man ikke stoler 100% på,og som ikke tager et ansvar.. Og selvfølgelig er det træls at skulle være alene, men nu har du også et lille barn du skal tænke på... Mange gange held og lykke med det hele... smiley


Kommentér på:
Dybt ulykkelig :(

Annonce