{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.789 visninger | Oprettet:

Hvor tidlig ondt i ørerne? {{forumTopicSubject}}

Alexander gik fra den ene dag hvor han sov 20 timer i alt til dagen efter kun at sove 10-12 timer og har gjort det nu i en lille uge.

Han er meget ked, når vi ligger ham, skriger og vil ikke overgive sig.

Han vågner også mange gange om natten og skriger, hvilket han ALDRIG har gjort før.

Idag har han f.eks siden kl 7.30 kun sovet 2 * 1/2 time hvor han plejer at sove til kl 10 og så ved middagstid sove 4-5 timer. Han har så lige overgivet sig og sover i sin skråstol.

Nu tænker jeg jo om han allerede nu kan have problemer med ørerne? Oliver døjede rigtig meget med dem, men det var først fra han var omkring et år og Alexander er 4 mdr idag.
Nogle der har oplevet det er kommet så tidlig?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor tidlig ondt i ørerne?
  • #1   15. jan 2012 de begynder at sove mindre jo smiley men bliver han ordenligt mæt ???

    Hvis du kan komme til det så tryk let ved øre indgangen - hvis han skriger eller tager sig til øret eller gør alt for at komme væk så kan det være der er noget.

    tager han sig til øret ??? er det hver gang han ligger ned ??

    Lys med en lommelygte ind i øret og se om han er rød...

    sådan nogle tricks fik jeg fra lægen..

    og små børn kan os få det - det er bare ikk så tit de gør det.


  • #2   15. jan 2012 Tak, vil lige prøve at kigge lidt nærmere på hans ører når han vågner..

    Ved godt de begynder at sove mindre, men syntes bare det er vildt at gå fra at sove 8-9 timer om dagen til kun 1 time og hans øjne er helt røde og hævede. Han spiser sjældent hans flaske op, men har overvejet at starte op på grød nu her i næste uge når vi er ovre Olivers fødselsdag, da han aldrig har taget ret meget på af mme. Bare for at se om han vil have det.

    Han skriger stort set hver gang han bliver lagt. Er ikke sikker på han kan tage sig selv til ørerne endnu.

    Det var også bare lige det at han lagde sig til at sove i skråstolen, hvor han jo ikke ligger ned at jeg kom til at spekulere over om det kunne være ørerne..



  • #3   15. jan 2012 altså børn vil tage op til ørenne på en eller anden måde sagde en læge til mig da vi os tænkte ørene i en tidlig alder hos tøserne.

    men altså prøv og så imorgen ring til lægen og få dem tjekket bare for at være sikker. husk der skal være lidt ørevoks derinde - men ikk meget..

    ved ikk om de tager mere på af grød mine tager ikk så meget på mere faktisk.. mere det er 80-100gr om ugen maks nu selvom de æder grød - lidt mme og vores mad.


  • #4   15. jan 2012 Kender en hvis pige havde øre problemer fra den 1 uge af hendes liv... Og hun bøvler stadig med dem - fået dræn og penicilin ufattelige mange gange efterhånden...

  • #5   16. jan 2012 Alexander har sovet okay i nat og som han plejer idag, så tror det er fordi han har været meget snottet og ikke pga ørerne...

Kommentér på:
Hvor tidlig ondt i ørerne?

Annonce