6. dec 2010 Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 331 Svar: 3.176
Øv altså :( {{forumTopicSubject}}
Så har jeg været til lægen med begge piger - dog var det til at starte med kun Silja som skulle afsted. men lægen ville lige tjekke Vigga for en sikkerheds skyld.
Begge tøser er snottet - dog er Silja mest og hoster os meget og rød i halsen.
Og så så han lige at begge piger er røde - irreteret og trykket i ørene - Vigga er dog mest.
så vi skulle holde øje med at de ikk fik feber
Og at de fik masser af væske osv. men nu er jeg bare nervøs for Silja som allerede er en slank lille pige og nu vil hun ikk spise ordneligt igen fordi hun er syg
Og lægen sagde jeg skulle holde øje med hun ikk tabte sig - øhhh ja den er nem uden sygehuset's vægt
Så ligenu ligger begge piger ude i barnevognen for første gang i MANGE dage godt pakket ind under dynen så de kan sove lidt - de var møg trætte nemli..
Men kan jeg godt ringe til sygehuset og sige jeg vil op og have hende vejet eller skal jeg vente til d. 20/3????????????????
jan 2012
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 7 Svar: 57
Jeg synes du skal prøve og ringe til sygehuset og høre om du ikke kan få dem vejet, det værste der kan ske er at de siger nej...
God bedring til de små pus
-Bjørn
feb 2010
Følger: 6 Følgere: 4 Emner: 14 Svar: 1.477
Ville ikke ringe til hospi:)
dec 2010
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 331 Svar: 3.176
feb 2010
jun 2011
Følger: 11 Følgere: 13 Babyer: 2 Emner: 72 Svar: 1.892
p.s flydene pernodil hjælper os hvis de har lidt ondt i hoved på grund af snot
feb 2010
Jeg er typen som er meget imod at putte ting i de små bar for at få ro eller frisk barn- også kan det jo os skade de smås organer/)
Jeg har en dreng med feber på 6.dag og jeg har endnu ikke giver panodil, han har haft en dag uden mad og drikke:)
Han er blevet tilset af læge og har halsbetændelse og scarlandsfeber.:)
Men jeg syntes man skal overveje en ekstra gang før man giver panodil
Men heldigvis er vi ikke alle ens
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
Op på badevægten.
apr 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 32 Svar: 404
Du skal passe meget på ikke at fokusere for meget på den skide vægt - taler af erfaring, både som mor, tvillingemor og mor til syg lille pige.
Det er helt almindelige at børn ikke gider spise så meget når de er syge og det er også helt almindelige at de taber sig når de er syge, bare sørg for at de får vædske.
Dine piger har en fin størrelse, de er store i forhold til min datter, der var ½ år inden hun var oppe på 4 kg og nu som 2½ årig vejer hun kun 10 kg.
Og de har en rigtig pæn størrelse i betragtning af at de er tvillinger
Slap af og nyd dine piger, de har det godt og har det bedst med en mor der slapper af
dec 2010
Pernodil skal vi give til natten så de kan sove uden smerter fra ørene sagde lægen - og ja jeg giver dem det helst ikk kun hvis det er meget nødvendigt og lægen sagde at grunden til de ikk vil sove osv er fordi det gør ondt. så det gør jeg i nat og ser om det virker.
Men ellers får de det normalt kun hvis alt andet ikk virker
Men ihhh hvor er det syndt for dem og man kan bare ikk gøre noget
dec 2010
De er faktisk meget små i str. af tvillinger selvom de er pæne osv. men altså kigger os mest på dem om de trives - sammenligner heller ikk fordi de er som de er
Men altså man bliver jo nervøs når man får sådan en besked og ved hvordan Silja ligger allerede
Men jeg må se hvad de næste par dage siger og hvis ikk hun spiser og drikker normalt så ringer jeg. fordi 1½ uge er ikk godt når hun er så slank har lægerne sagt før når hun laver et nummer...
dec 2010
jun 2011
dec 2010
Nej nej det tror jeg heller ikk og når hun har det så skal du os bare gøre som er bedst.
jun 2011
Øv altså :(