{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.808 visninger | Oprettet:

Øv altså :( {{forumTopicSubject}}

Så har jeg været til lægen med begge piger - dog var det til at starte med kun Silja som skulle afsted. men lægen ville lige tjekke Vigga for en sikkerheds skyld.

Begge tøser er snottet - dog er Silja mest og hoster os meget og rød i halsen.
Og så så han lige at begge piger er røde - irreteret og trykket i ørene - Vigga er dog mest.
så vi skulle holde øje med at de ikk fik feber

Og at de fik masser af væske osv. men nu er jeg bare nervøs for Silja som allerede er en slank lille pige og nu vil hun ikk spise ordneligt igen fordi hun er syg smiley
Og lægen sagde jeg skulle holde øje med hun ikk tabte sig - øhhh ja den er nem uden sygehuset's vægt smiley

Så ligenu ligger begge piger ude i barnevognen for første gang i MANGE dage godt pakket ind under dynen så de kan sove lidt - de var møg trætte nemli..

Men kan jeg godt ringe til sygehuset og sige jeg vil op og have hende vejet eller skal jeg vente til d. 20/3????????????????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.
  • Vand under køkkenvask 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Øv altså :(
  • #1   9. feb 2012 Åhr de små pus da smiley

Jeg synes du skal prøve og ringe til sygehuset og høre om du ikke kan få dem vejet, det værste der kan ske er at de siger nej...

God bedring til de små pus

-Bjørn

• #2   9. feb 2012 Op på en badevægt dig og en af pigerne, den vægt skriver du op også hopper du selv op på vægten, din vægt trækker du så fra den vægt med tøssen også har du en ret godt ca vægt på tøsen smiley

Ville ikke ringe til hospi:)

• #3   9. feb 2012 Nej fordi den vægt vejer bare overhovedet ikk rigtigt fordi så har begge piger tabt ½kg - så den tør jeg ikk regne med desværre..

• #4   9. feb 2012 Jamen lad være at tænk på hva de burde veje men gå ud fra hva de vejer nu smiley der kan jo sagtens være fejl i din vægt, det behøver jo ikk betyde de raelt har tabt sig, du skal jeg holde øje med at de ikke taber sig nu, så det vej fint nok ? Ellers må de på i en skål og på køkkenvægten:) min kan fx tage 6kg

• #5   9. feb 2012 min freja havde feber i går og hun hoster os. vi gav hende noget flydene pernodil (staves) og det hjælp rigtigt meget. men der skal du lige snakke med lægen inden. ellers hvad med noget der er dejligt koldt. det hjælper os synes jeg.

p.s flydene pernodil hjælper os hvis de har lidt ondt i hoved på grund af snot

• #6   9. feb 2012 Her hjemme giver vi kun panodil hvis barnet har feber og ikke vil spise / drikke, men først på anden dagen.
    Jeg er typen som er meget imod at putte ting i de små bar for at få ro eller frisk barn- også kan det jo os skade de smås organer/)
    Jeg har en dreng med feber på 6.dag og jeg har endnu ikke giver panodil, han har haft en dag uden mad og drikke:)
    Han er blevet tilset af læge og har halsbetændelse og scarlandsfeber.:)
    Men jeg syntes man skal overveje en ekstra gang før man giver panodil smiley
    Men heldigvis er vi ikke alle ens smiley

• #7   9. feb 2012 Ja, som Hende siger, vej dem dog derhjemme?

Op på badevægten.

• #8   9. feb 2012 Tag det stille og roligt, lad være med at gå så meget op i den vægt og se på pigerne om de har det godt...
    Du skal passe meget på ikke at fokusere for meget på den skide vægt - taler af erfaring, både som mor, tvillingemor og mor til syg lille pige.
    Det er helt almindelige at børn ikke gider spise så meget når de er syge og det er også helt almindelige at de taber sig når de er syge, bare sørg for at de får vædske.
    Dine piger har en fin størrelse, de er store i forhold til min datter, der var ½ år inden hun var oppe på 4 kg og nu som 2½ årig vejer hun kun 10 kg.
    Og de har en rigtig pæn størrelse i betragtning af at de er tvillinger smiley

Slap af og nyd dine piger, de har det godt og har det bedst med en mor der slapper af smiley

• #9   9. feb 2012 Jeg kan jo ikk se om hun har tabt sig eller ikk ved at veje hende selv - da min vægt ikk vejer som sygehuset. det er der den er.. Men nu ser jeg lige tiden an og ringer imorgen hvis hun ikk begynder at spise og drikker normalt..

Pernodil skal vi give til natten så de kan sove uden smerter fra ørene sagde lægen - og ja jeg giver dem det helst ikk kun hvis det er meget nødvendigt og lægen sagde at grunden til de ikk vil sove osv er fordi det gør ondt. så det gør jeg i nat og ser om det virker.

Men ellers får de det normalt kun hvis alt andet ikk virker smiley

Men ihhh hvor er det syndt for dem og man kan bare ikk gøre noget smiley

• #10   9. feb 2012 Jeg er nu ikk så nervøs ang vægten som sådan - kun da han lige kom med den besked lægen. fordi man kan sku da ikk selv se om hun har tabt sig eller taber sig osv..

De er faktisk meget små i str. af tvillinger selvom de er pæne osv. men altså kigger os mest på dem om de trives - sammenligner heller ikk fordi de er som de er smiley
    Men altså man bliver jo nervøs når man får sådan en besked og ved hvordan Silja ligger allerede smiley

Men jeg må se hvad de næste par dage siger og hvis ikk hun spiser og drikker normalt så ringer jeg. fordi 1½ uge er ikk godt når hun er så slank har lægerne sagt før når hun laver et nummer...

• #11   9. feb 2012 Ja men Silja feks vil ikk have væske eller mad som sådan.. så derfor vi skulle holde øje.

• #12   9. feb 2012 altså jeg giver heller ikke bare pernodil, unden grund. men min datter har sukkersyge og fordi hendes feber var så høj, havde hun fået syre i kroppen. og hvis har ondt synes jeg heller ikke der noget ivejen for at give dem noget.. freja fik det kun 1 gang. og hun var ikke feber i dag og sov rigtigt godt i nat

• #13   9. feb 2012 Jeg fik ringet til sygehuset og de sagde det var godt jeg ringede og ville finde en tid til mig næste uge så vi lige kan følge op på hende...

Nej nej det tror jeg heller ikk og når hun har det så skal du os bare gøre som er bedst. smiley

• #14   9. feb 2012 det er jo det.. men håber snart at dine prinsesser bliver friske igen. freja er frisk igen idag.. ville ønske jeg os havde det så´n. jeg har ligget siden mandag

Kommentér på:
Øv altså :(

Annonce