12. okt 2010 Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 73 Svar: 2.001
Øv øv altså {{forumTopicSubject}}
Vi har været igennem vores første forsøg i behandling. Og vi fik at vide der var gode chancer for graviditet.
Jeg kunne så ikke lade være med at teste, og testede derfor en uge før forventet mens og 5 dage før forventet mens. Begge havde en meget svag streg, og jeg håbede det var fordi jeg bare ikke var så langt henne.
Igår fik jeg ondt i maven. Som mensessmerter, og jeg gik på toilettet. De sidste dage har jeg har helt vildt meget udflåd, og igår kom der så en LILLE BITTE brunlig klat/prik. Den var nok på størrelse med 1/4 lillefingernegl.
Det lignede starten på mens, men der kom ikke mere.
Derfor testede jeg her til morgen. 3 dage før forventet mens (som er på fredag). Tog to teste, og de er begge bragende negative
Øv hvor er det altså bare trist. Nu døde alt håbet bare lige hos os. Og jeg kan højst sandsynligt se frem til en ny hormonbehandling. Det er bare så hårdt synes jeg. Kroppen bliver helt anderledes (psykisk)
Øv.. Nå lige en øv-opdatering herfra.
Håber heldet er mere med hos jer andre.
mar 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 3 Emner: 18 Svar: 345
Føler med jer, har selv været det igennem med begge vores børn...
MEN når det er sagt, så har jeg også altid testet på livet løs, og de har alle været bragende negative indtil dagen før forventet mens, hvor der kom en lille næsten utydelig streg, så det kan jo bare være at du også er sen til at teste positiv.
Held og lykke med projektet, og krydser for at der snart sker noget.
feb 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 1 Emner: 29 Svar: 108
Husk at hvis du får ægløsingssprøjter, så kan de gå ind og vise falske positiv i op til ca 10 efter man har taget dem, tænker det måske er derfor du har stået med en svag positiv så tidligt ?
Kender selv alt til, at det er pisse svært at vente de 14 dage med at teste, men man bliver simpelthen for skuffet, hvis det hvergang er hormonbehandlingen der giver en svag positiv tidligt og ikke en reel graviditet...
Krydser fingre for at du alligevel er gravid, eller at det i hvertfald snart lykkedes :o)
aug 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 33 Svar: 892
okt 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 73 Svar: 2.001
Vidste ikke at ægløsningssprøjten kunne give falsk resultat. Men havde godt tænkt på det.. Det er nok bare det så.
Synes bare jeg mistede modet helt. Men vi håber self..
Hvis min mens kommer, skal jeg starte ny behandling i weekenden.
dec 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 1 Emner: 155 Svar: 671
håber det lykkeds næste gang
jeg krydser finger for jer og sender et kæmpe knus til jer begge
sep 2011
Følger: 14 Følgere: 13 Emner: 61 Svar: 455
Jeg teste i fredags og bragende negativ, og igår var jeg så langt nede fordi jeg synes de behandlinger er hårde ved en .. men idag vupti så er den positiv! og jeg forventer mens idag eller i morgen ..
Så op med humøret du kan nå det endnu, jeg krydser alt hvad der kan krydses for dig
jan 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 35 Svar: 626
okt 2010
Jeg forventer jo først mens på fredag..
Har snakket med gynækologen idag.
Jeg må ikke få hormonbehandling (pergotime) alligevel, fordi jeg fik 5 æg sidst, (dog kun 2 der var klar)
Så skal ringe til dem mandag og fortælle om jeg har fået mens eller ej. Hvis ikke, skal jeg op og scannes, og hvis jeg har (som jeg desværre tror, da jeg har mange mensesmerter) skal jeg scannes løbende for at se hvornår æggene er store nok til æl.
maj 2011
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 8 Svar: 75
okt 2010
Tror bestemt ikke jeg er gravid.
Igen idag er der kommet brune klumper. Ligesom starten på mens.
Øv hvor er jeg bare trist ;(
sep 2011
Følger: 14 Følgere: 13 Emner: 61 Svar: 455
okt 2010
Har testet her til morgen. Det er jo min test dag i dag.
Kan ikke finde ud af om jeg så en streg. Den var i hvert fald meget svag.
Men måske er det bare fordi jeg håber at se den
Må se om mens kommer. Mon ikke?
Øv øv altså