Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Øv altså..
  • #2   18. feb 2011 Ja det er selvfølgelig rigtig nok, men testen var meget svag, og tror slet ikke på det nu:-(

• #4   19. feb 2011 Jeg kan nu godt forstå at du ikke rigtigt tror på det mere... det er jo ikke ligefrem meningen at man skal få sin mens under en graviditet...

Men som der også er én der nævner, så kan du jo i teorien godt have været gravid - og så mistet meget tidligt. For et par måneder siden mistede jeg i 5.--6. uge, og der gjorde de altså ingenting udover at tage blodprøver for at konstatere at jeg ikke var gravid mere... Så vil du være sikker, så synes jeg også du skal få taget en blodprøve. Men hvis jeg skal være helt ærlig, så ville jeg ikke sætte næsen op efter en graviditet denne omgang - sorry...

• #6   19. feb 2011 Jeg har også tænkt på, om det igen var en SA, da jeg fik min mens, men jeg synes slet ikke den kunne sammenlignes med det jeg var ude for, sidst. Jeg har ingen smerter, og det var ikke nogen kraftig blødning - men bare en ganske almindelig menstruation. Den var dog en del forsinket. Og har heller ingen tegn på symptomer ang. graviditet nu. Det er rigtig ærgerligt, men det er vel bare op på hesten igen.

Kommentér på:
Øv altså..

Annonce