Mellemørebetændelse.. {{forumTopicSubject}}
Hejsa..
Ja, i morgen ska jeg til ørelægen med vores søn på 1.5 år, han har haft mellemørebetændelse 3 gange i år, og ellers haft væske til stå i ørerne, han er på hans 3 omgang penicillin i år, så vi håber inderligt, at han vil snakke dræn i morgen..
Var ved samme ørelæge før en måned siden, hvor han fortalte os, at hvis der blev det mindste igen, sku vi bare komme tilbage, for så sku der. snakkes dræn, var så ved ham for 2 uger siden da han havde døjet itrolog meget med ørerne, men fik bare at vide, at der ikk var noget han ku gøre lige der, var lige før påske, og det vidste jeg da os godt, men havde da håbet i det mindsteog ha gået derfra med en tid til og få lagt dræn i, men AK nej, jeg blev snydt, desværre..
Så håber på en dræn snak i morgen, da det er ved og være temmelig hårdt for både ham og os, har jo trods alt stået på hele året..
Ved godt jeg ikk er den der skriver mest herinde, og ved egentlig heller ikk, hvorfor jeg skriver det, trængte vist bare lige til og komme ud med det..:)
Fortsat god aften til alle..
jul 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 89 Svar: 1.312
Håber I får en god snak i morgen, og at I får en tid til dræn, så I kan få lidt ro på derhjemme
Hilsen hende der døjer med mellemørebetændelse et par gange om året - avs!
mar 2009
Følger: 27 Følgere: 26 Emner: 43 Svar: 1.355
jul 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 88 Svar: 1.198
apr 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 13 Svar: 29
Det er rigtig øv, ja det er..
Mellemørebetændelse..