{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.645 visninger | Oprettet:

Mellemørebetændelse.. {{forumTopicSubject}}

Hejsa..

Ja, i morgen ska jeg til ørelægen med vores søn på 1.5 år, han har haft mellemørebetændelse 3 gange i år, og ellers haft væske til stå i ørerne, han er på hans 3 omgang penicillin i år, så vi håber inderligt, at han vil snakke dræn i morgen..

Var ved samme ørelæge før en måned siden, hvor han fortalte os, at hvis der blev det mindste igen, sku vi bare komme tilbage, for så sku der. snakkes dræn, var så ved ham for 2 uger siden da han havde døjet itrolog meget med ørerne, men fik bare at vide, at der ikk var noget han ku gøre lige der, var lige før påske, og det vidste jeg da os godt, men havde da håbet i det mindsteog ha gået derfra med en tid til og få lagt dræn i, men AK nej, jeg blev snydt, desværre..

Så håber på en dræn snak i morgen, da det er ved og være temmelig hårdt for både ham og os, har jo trods alt stået på hele året..

Ved godt jeg ikk er den der skriver mest herinde, og ved egentlig heller ikk, hvorfor jeg skriver det, trængte vist bare lige til og komme ud med det..:)

Fortsat god aften til alle..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mellemørebetændelse..
  • #2   9. apr 2012 Æv hvor træls. Stakkels dreng - det gør sindssygt ondt med mellemørebetændelse, sku jeg hilse og sige! smiley

    Håber I får en god snak i morgen, og at I får en tid til dræn, så I kan få lidt ro på derhjemme smiley

    Hilsen hende der døjer med mellemørebetændelse et par gange om året - avs!


  • #3   9. apr 2012 det er bare så hårdt har selv desværre 2 ørebørn og min søn fik først dræn efter 13 besøg, der sagde jeg simpelthen til ørelægen jeg kan ikke mere, min dp kan ikke mere nu må i gøre noget, her anden gang samme mølle igennem igen.. dog har hun lige fået dræn heldigvis:-) kæmp, stå ved og si ikke bare jja og oki... sig NEJ og han har ondt og sover dårligt osv osv.... bare fyld på alt hvad i kan det hjælper...

  • #4   9. apr 2012 Mays fik dræn i for to måneder siden, har haft mellemørsbetændelse en gang... Vi kom til ørelægen første gang og skulle så komme igen en måned senere og tjekke om der stadig var væske... Der var der og fik så straks en tid til dræn.. stå ved, det er ds synd for den stakkels dreng

  • #5   10. apr 2012 Ja, vi fik så bare en ny tid til starten af næste uge, grundet han var på det penicillin, og ørerne sku falde til ro, før der sku gøres noget.. sagde til ham, at han ikk sover ret godt, og appetitten er os faldet, og at vores arbejde snart heller ikk ku acceptere mere fravær, når det er så tit han er syg, det er jo lige før det snart er hver. 2 uge og så er han syg i et par dage, besøget i dag var det 3 på 1 måned, uden der er sket noget, så desværre ingen tid til dræn, eller snak om det for den sags skyld i denne omgang..:(

    Det er rigtig øv, ja det er..


Kommentér på:
Mellemørebetændelse..

Annonce