{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.914 visninger | Oprettet:

Mellemørebetændelse {{forumTopicSubject}}

Åh mit lille skind har idag været ved lægen, selvfølgelig da alle ørelæger havde lukket smiley
Og hun har mellemørebetændelse. Vi har fået penicillin og skal give 8 ml panopli 3 gange dgl.
Var selv ørebarn. Så ved hvordan hun har det smiley
Nogen der kan fortælle hvor længe deres små var meget påvirket? Især nu hvor man ikk kan komme til en ørelæge smiley

Har brug for energi. Så please sig at det ikke varer flere dage smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mellemørebetændelse
  • Min baby J
    Min baby J Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 70
    #3   20. dec 2013 Her er vi lige kommet ud af en MØB-periode på 3 måneder med flere omgange penicillin og pamol som vores bedste ven.

    Men hvis det er noget som vare ved at det værd at snakke dræn. God bedring med hende smiley


  • #4   20. dec 2013 Jeg har kun oplevet det en gang med vores datter da hun var 11 mdr. Hun fik penicillin og det hjalp stort set med det samme og hun har ikke haft det siden.

  • #5   20. dec 2013 Sys også 8 ml 3 gange virker voldsomt. Vores yngste på snart 3 har lige haft møb × 3 indenfor 6 uger :-0 de 2 første gange fik hun 5ml × 2 dagligt og sidste gang fik hun 7ml×2. Hun fik lagt dræn i fredags.

  • #6   20. dec 2013 Ørelægen vil ik se dem så længe de er på penicillin. Fik jeg ihvertfald at vide da jeg ringede da hun fik det 3 gang på så kort tid.

  • Jaric W
    Jaric W Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 70
    #7   21. dec 2013 Min datter har haft det en gang, hun var pylret en formiddag og fik så feber til middag, tog til vagtlægen (en lørdag) og hun konstaterede at det var MØB. Hun fik penicillin til 7 dage. Om aftenen faldt hun i søvn i min favn, og vi hævede hovedgærdet af sengen med bøger, og hun sov som hun plejer den nat. Der har intet været siden. Det var tilbage i starten af november. Så det er ikke altid, det tager lang tid at komme over.

Kommentér på:
Mellemørebetændelse

Annonce