Er så irriteret og forvirret {{forumTopicSubject}}
var som flere af jer ved indlagt med meningitis med vores søn fra d.12-6 til d. 20-6
jeg fik at vide på den sidste dag han skulle til tjek for varrige mén inden for en måned..
da jeg endnu intet har hørt besluttede jeg mig for at ringe idag.. de siger så de har sendt en henvisning til silkeborg(herning sygehus) op på høreklinnikken. så jg skulle ringe derop og høre hvad det blev til..
jeg får et nummer og ringer derop men sørme om ikke den afdeling vi er henvist til er lukket!! derfor er henvisningen sikkert ikke noget frem.. jeg skulle dog alligevel prøve at ringe til viborg for at høre om de har den og hvorfor der evt intet sker..
de har self tlf tid fra 9-11 så nu må det vente til i morgen
er bare så irriteret og forvirret over det her vi har bare gået og ventet og ventet på et brev om det tjek så vi kan få det ud af verden og føle os sikre på at han ikke har mistet noget af hans hørelse.. vi tror ikke selv der er noget men ja tankerne er der bare et eller andet sted i baghovedet
ved egentlig ikke hvad jeg ville med det her havde nok bare brug for at fortælle det til nogen :S
aug 2011
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 83 Svar: 1.058
aug 2011
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 83 Svar: 1.058
dec 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 2 Emner: 176 Svar: 3.150
Men kan også sagtens forstå din frustration og bekymring.. Håber du hurtig kan få en tid til et tjek, så I kan få ro i sindet igen
apr 2011
Følger: 6 Følgere: 8 Babyer: 2 Emner: 75 Svar: 803
hvorfor bliver den ikke slettet så der ikke kan sendes henvisninger dertil så :S:S
dec 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 2 Emner: 176 Svar: 3.150
Er så irriteret og forvirret