{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.626 visninger | Oprettet:

iihh er så irriteret {{forumTopicSubject}}

Er ved at blive sindsyg..

Det starter med at jeg ringer til min kærestes lillebror og høre om vi må låne deres xtra tvbord da de ikke brugte det og vi manglede, men det måtte jeg absolut ikke de skulle selv bruge det, fair nok siger jeg det der jo ik noget at gøre ved, nå så min kæreste ude ved dem samme aften og får så lov at låne tvbordet uden at spørge.. hmm ja okay så har vi da et tvbord, så i starten af januar får vi nyt og min kæreste ringer til sin lillebror og høre om de skulle ha bordet retur, han svare så "øøhh det ved jeg ikke det finder jeg lige ud af" nå der sker ikke noget og efter lidt tid spørg vi ham igen og får samme svar og igen sker der intet, så den står bare i vores stue, vi gik jo ud fra de ville sige det hvis de ville ha det, så det er ved at blive givet væk, men så ringer kærestens lillebror og flipper helt ud over det, nå jeg skriver så på facebook til ham at han da bar kunne ha givet et svar da han var blevet spurgt istedet... det ender så med at hans kæreste skriver til mig på facebook og ender med at svine mig totalt til... pludselig får man bare besked på at man ikke må komme hos dem længer osv. (Må indrømme det gør mig ikke så meget sys ikke specielt godt om hende) siger så fint jamen så ska hun da heller ikke sætte sine ben hos os længere er den jo ikke.. Det kan min kæreste så godt forstå... Jeg har så sagt jeg nægter at invitere hende til Gabriella's barnedåb. hun ska ikke svine mig til, og te sig som et lille barn og så forvente at komme med der... udover det bliver jeg helt sikkert heller ik inviteret til deres drengs navngivnings fest Når/Hvis de holder en

Er det så forkert af mig ik at ville ha hende med til barnedåben ?? for det mener min kæreste at det er...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  iihh er så irriteret
  • #1   3. maj 2011 enig med henreitte

  • #2   3. maj 2011 Okay super så er det ikke mig... jeg sys bare ik hun ka tillade sig at være sådan... jo indrømmer kunne nok bar ha hørt igen om det skide tvbord men gider ik blive ved med at ha den til at stå og fylde i min stue, og hver gang man spørg får man ik et ordentlig svar alligeve.. men at gå over og svine en til og sige jeg ik må komme hos dem, så skal hun altså også bar holde sig langt væk fra mig...

  • #3   3. maj 2011 Jeg syntes måske det er lige at overreagere og blive uvenner over et tvbord. Jeg havde nok bare fra start sagt. Vil I have det tilbage, ellers ryger det ud.





  • #4   3. maj 2011 Det er det også men gider absolut ikke hun skal sidde og svine mig til over et tvbord jeg har hele tiden snakket pænt til hende trods jeg ikke sys om hende, har aldrig nogen sinde sagt noget ondt til hende..
    så sys lidt hun selv har valgt det skal være sådan når hun begynder at kalde mig alt muligt og sige jeg ikke må besøge dem sammen med min kæreste mere osv..


  • #5   3. maj 2011 Kan godt være hun er gået over stregen men nu kan du jo risikere at skulle være i familie med hende resten af dit liv så syntes da det er ærgerligt at det allerede skal ødelægges. Nu skriver du din kærestes lillebrors kæreste, så tænker jeg hun måske ikke er så gammel og ikke er kommet over det stadie, hvor hun forsvarer sig selv ved at kalde andre grimme ting.





  • #6   3. maj 2011 Jeps også mit problem, har så faktisk aldrig rigtig sys om hende, men hun ødelagde det totalt for noget tid siden hvor hun ødelagde for 20.000 kr ting hos min svigermor, og svinde hende til, flyttede ud til en fælles veninde og så fik hendes kæreste besked på sku de være sammen måtte han ik snakke med sin familie, de alle har så tilgivet hendes opførsel og skal som sådan ik blande mig, jeg mistede bare respekten for hende dengang da jeg ikke sys man behandler folk sådan... Men har altid opført mig pænt ihendes samværd og har da også snakket til hende osv... intet der, for ja hun er min kærestes lillebrors kæreste...
    Men ja hun er 18 år gammel,.. men vil da mene man burde opføre sig lidt mere moden. men ja... har sagt at jeg nok ska snakke pænt til hende, men før jeg får en undskyldning ska hun altså ikke komme her... der er grænser for hvad jeg finder mig i, både inden for familie og venner


  • #7   3. maj 2011 Jeg kan da godt forstå hn blvier sur når i er ved at give hns tv-bord væk.

  • #8   3. maj 2011 Det kan jeg et eller andet sted også, udover at vi har hørt flere gange om de ik sku ha det tilbage uden at komme med et svar.. så svært er det jo heller ik at sige "Ja det vil vi" det har stået her i 5 mdr uden at blive brugt og de ved det, de har også været på besøg her hvor den bare har stået i et hjørne hvor de ikke har sagt noget, så går man ikke ud fra de vil ha det med hjem..

  • #9   3. maj 2011 Det er lidt langt ude sys jeg...
    men sys helt klart du har ret i det med ikke at ville have hende med. folk skal opføre sig pænt ellers har de sku heller ikke fortjent at blive inviteret med til begivenheder..


  • #10   3. maj 2011 Ja det er altså langt ude, vil jo mene det ik er noget at blive uvenner over... men ja hun har da slet ik nogen grund til at sidde og svine mig til... så gider jeg da ikke ha hende med når hun ikke kan tiltale mig ordentligt...

  • #12   3. maj 2011 Kan godt se hun ble sur over det, udover at de jo bar ku ha sagt de til ha det tilbage de gange vi har spurgt eller da de var her ude og så den bare stod i et hjørne... så må indrømme det er jo ikke så svært at svare Ja når man spørg eller selv spørge når de er her ude om vi ik bruger det, som jo må være åbenlyst når den står heeelt tom uden noget i et hjørne...

  • #13   3. maj 2011 Så fordi man ikke får svar, så er det okay at give andre folks ting væk?

    Ej undskyld, men jeg forstår ikke den logik.. Jeg ville personligt ha fundet en der kunne køre bordet hen til ham, istedet ofr at give det væk..


  • #14   4. maj 2011 Nej det siger jeg ikke, men dét kan da vel ik være så svært at svare ja de gange man blir spurgt eller selv ta det med hjem når man er på besøg det er jo ikke så svært...

  • #15   5. maj 2011 Som sagt kunne du aflevere det istedet for, hvis det var så vigtigt t komme af med det her og nu.. Man giver ikke bare folks ting væk

Kommentér på:
iihh er så irriteret

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce