{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
865 visninger | Oprettet:

Lettere irriteret {{forumTopicSubject}}

Syntes det er noget irriterende at der er nogle som skriver på ens annoncer (ikke nødvendigvis her på BG) en pris som er helt hen i skoven..

F.eks. 3 næsten nye bluser sat til 25,00 pr. stk og 3 for 60,00 men så plus porto. Bliver så budt 60,00 incl. porto, men helt ærlige man skulle måske som køber lige overveje at det ikk er gratis at sende noget med post danmark og det bliver nok ikke ligefrem billigere efter nytår, desværre..

Er det kun mig som nogle gange irritere mig over nogle bud som er helt hen i skoven. Har også set på en annonce med Gaia & ko sengetøj, næsten nyt hvor en bød 20 kr. der er jo ikke realistisk eller er det ??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lettere irriteret
  • #1   11. nov 2010 Nej det er ikk realistisk...
    Har også været ude for det et par gange...
    Jeg syndtes det er svært at byde på ting hvor der bliver skrevet bare byd...
    Jeg spørger altid efter en mindste pris...

• #3   11. nov 2010 kan godt se det er træls, men så må man jo skrive en mindstepris eller hva nypris har været - det er jo ikke sikkert man ved hva nypris er feks. og det er jo klart at køber vil så billigt som muligt og sælger gerne vil op i pris smiley jeg spørger også altid efter mindstepris smiley

• #5   11. nov 2010 Spøger også selv om en mindstepris og er heller ikke flippet ud på nogle over et bud, men har istedet valgt at skrive til vedkommende om de selv ville syntes det var rimligt ??

Det vil nok koste mig 33,00 kr. at sende de 3 bluser som maxibrev med b-post og ja så lidt til indpakning mm. så er der nu ikke meget tilbage ud af 60 kr.

Ja og hvad kan man lige få til 20,00 kr. tænker jeg ??

Har da heller ikke fastsat mig priser, men vil gerne lave gode handler. Men når der i en annonce står byd og man byder syntes jeg lige man bør tænke over om det skal sendes eller om man kan afhente og om det man byder er realistisk set ud fra stand, nypris mm.

Savner dog nogle skriver noget om det de har til salg, tit er der bare et billede men ikke hverken stand eller nypris, som ikke gør det nemmere at byde.

• #6   11. nov 2010 Selvfølgelig skal der være plads til at prutte om prisen, men erfor skal man jo helelr ikke underbyde i sådan en forstand at det bliver urealistisk syntes jeg.

Men ja kan også kun opfordre til at man skriver lidt om det man har til salg, tit står der i annoncen intet, så man aner ikke om tøjet f.eks. er brugt meget eller lidt og også gerne en ca. nypris ville være skønt.

• #7   11. nov 2010 Jeg er delvist enig.
    Hvis jeg ser en annonce der har været aktiv længe (over 2 uger), så tør jeg godt byde under mindsteprisen, da mange bare vil af med tingene, eller sælger dem da de har brug for penge til noget nyt.

MEN, samtidig syntes jeg det er plat hvis man har en kjole til salg for 250kr, og en byder 220. Så siger sælger at hun ka gå med til 230!. Hvorfor diskutere om 10 kr? :s hvorfor betyder så små penge så meget.. Det fatter jeg ikke.

• #8   11. nov 2010 Jeg skriver som regel altid hvor meget tøjet har været brugt, da det er det eneste som giver et reelt billede af standen også hvor meget det evt. er vaske og om det er tumblet.

Jeg har da også selv budt helt hen i vejret, men på en annonce med en pigedragt hvor der kun stod mærke og str.

Bød hvad jeg syntes var rimligt, men sælger forlagte så næsten over det dobbelt og blev næsten sur over jeg skrev at det ville jeg slet ikek give da det ikke var et dyrt mærke og at jeg kunne få noget nyt til næsten samme penge.

• #9   11. nov 2010 kan godt forstå dig.

jeg kan også blive temmelig irriteret over når der står "byd" og da det jo er et brugt marked må man jo forvente at man ikke kan få overpris for sine varer.

jeg skulle købe en kjole på bb. og hun havde bare skrevet "byd", hun havde ingen mindstepris. og kjolen lignede noget hun havde købt i sisters point til 200 kr. så bød jeg 100 kr inkl. så blev hun pænt sur over at jeg havde skambudt, fordi kjolen altså havde kostet 500 kr!... HVOR HELVEDE skulle jeg vide det fra.
    men fik kjolen og hun fik 150 kr for den smiley

hvis der ingen mindstepris står eller sælgeren ikke vil skrive en mindstepris, så er jeg rent ud sagt pisse ligeglad med om jeg skambyder. de kan bare ta og skrive en mindstepris smiley

• #10   11. nov 2010 Linda nu har jeg handlet med dig og ville da ikke tro du kunne finde på at byde 20 kr. for et næsten nyt sengesæt fra Gaia & ko :O)

• #11   11. nov 2010 Hørt, der er jeg helt ening med dig...

Men omvendt når folk så spørger og man skriver en pris, ville jeg da personlig gerne at de gad skrive tilbage...

• #13   11. nov 2010 Jeg er sådan lidt hmm for jeg kan godt finde på at skambyde og har også prøvet folk bliver sure, men jeg går ikke op i mærker og er ligeglad med om det er gaia og co heller friends fra kvickly, hvis jeg synes det er fint byder jeg gerne og så må folk jo sige nej, jeg ved godt mærker er dyre, men så må man skrive at man VIL have 200 kr eller hvad nu end for så går jeg bare forbi den annonce...

Forstår ikke at folk bliver sure over sådan noget... brug dog energi på noget andet...

Kommentér på:
Lettere irriteret

Annonce