{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.922 visninger | Oprettet:

Har hun mellemørebetændelse? {{forumTopicSubject}}

Min datter på 8 mdr (på torsdag) har den sidste uge haft svært ved at falde i søvn om aften, har skullet side med hende 5-10 min før jeg kunne lægge hende i hendes seng. De sidste 3 aftner når jeg har sidet med hende har hun lagt uroligt hvis hun har været stille ellers har hun bare grædt og grædt helt utrøsteligt selv om jeg har stået med hende, når hun så endelig er faldet i søvn og får hende lagt går der 1-2 timer så starter hun i et skrig igen og vi starter forfra og igen når vi så går i seng ved 00 tiden der lægger jeg så med hende i vores seng, og hun vågner en gang mere i løbet af natten men da er det nok at give sutten.

Vi har snakket om at hun nok ikke er træt nok om aften, så vi vil fra i dag af skippe eftermiddagsluren (45 min) da vi tænker at hun måske sover for meget om dagen.

Men nu her ser jeg noget ørevoks helt ude i kanten af øret (udenfor øret) tager en vatpind og vil stille fjerne det men det viser sig så at det er hele vejen rundt om kanten af øregangen og helt hårdt gult. Hvis ikke jeg vidste bedre ville jeg tro nogen havde puttet gul mad ihendet øre, da det krakkeleret lige som indtørret mad.

Hun er lidt rød foran øret men ikke inde i øret, umidelbart ingen feber. ingen problemer med at sove når jeg ligger hende i barnevognen om dagen.

Kan hun have mellemørebetændelse eller er det bare ørevoks propper?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har hun mellemørebetændelse?
  • #1   12. nov 2012 Det kan lægen svare på smiley . Men det kunne da nemt tænkes, det gør ondt når de blive lagt ned, det er noget med trykket i ørerne. Men tager hun sig til ørerne?

    Nuu har min søn haft det 17 gange og min datter en enkelt gang, og de har ikke været til at være i nærheden af, fordi de har grædt og grædt og taget sig til ørerne og når de endelig faldt i søvn gik der ikke længe før de vågnede gerne 10.15 minutter.

    jeg ville smutte forbi lægevagten i aften smiley


  • #2   12. nov 2012 Hun tager sig ikke til ørene, og havde ik nogen mistanke om det før jeg lige opdaget al det "ørevoks"

    Jeg har lige puttet hende til middag uden at der kom en lyd fra hende, så må se når hun står op om der er mere "ørevoks"


  • #3   12. nov 2012 Prøv at "lukke" for øret med en finger på hvert.. Hvis hun viger og ser ud som om det er ubehageligt eller værre skriger.. Så er det fordi hun har noget med ørerne..
    Vi kører pt på 4 omgang møb og har lige været til lægen endnu engang..


  • #6   12. nov 2012 Her efter middagslur var der ikke nyt ørevoks. og viser ik ubehag når jeg lukker for ørene.

Kommentér på:
Har hun mellemørebetændelse?

Annonce