{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.980 visninger | Oprettet:

Mellemørebetændelse {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

Nogen af jer der har gode råd til hvad jeg skal stille op med Sigrid hun har igår ved vagtlægen efter besøg i går eftermiddags hos anden læge (ferie ved egen) fået konstateret mellemørebetændelse og har faktisk grædt siden igår morges mere eller mindre.

Hvor længe går der før imacillin virker?
Hvad kan jeg gøre for at hjælpe hende af med smerterne?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mellemørebetændelse
  • #1   14. okt 2009 Signe har også lige haft det i begge øre... Men jeg synes at pencilinen virker ret hurtigt...
    Jeg fik af vide hun skulle have lidt panodil junior og det hjalp også...


  • #2   14. okt 2009 Tak Michelle smiley

    Synes ikke det hjælper at hun ligger højt med hovedet :S Hun får panodil men det er jo også begrænset hvor tit de må få det :S og så har hun hat på og hænger på far lige pt

    Men for søren det er hårdt at stå helt magtesløs og se på når hun vrider sig af smerte smiley Tror hun har en lav smertetærskel smiley


  • #3   14. okt 2009 Ellers få en akuttid hos en ørelæge imorgen, kan være der står en masse væske og trykker inde i øret.. Og det er enormt smertefuldt..
    Jeg er selv mor til 3 rigtige ørebørn så føler med jer..


  • #4   14. okt 2009 Det burde begynde at virke nu..... Jeppe har haft det flere gange og han begynder at være sig selv når han har nået det der svarer til dags dosisen, altså delt ud på det antal gange han skal have pr. dag.

    Vær opmærksom på at flydende panodil skal de faktsik ofte have lidt mere end forskrevet, man må bare ikke overskride antal mg. pr dag!! ved ikke lige hvordan jeg skal forklare det. Men de må få et maks antal mg. pr dag af det aktive stof i panodil, og det er noget med 24 mg. pr. kg. pr .dag......


  • #5   14. okt 2009 Nu har hun ligget længe og slappet af faktisk men begyndte at pylre men det passede også ca med at hun måtte få panodil igen så håber på at det er vved at vænne smiley

    Tak for jeres råd


Kommentér på:
Mellemørebetændelse

Annonce