{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.890 visninger | Oprettet:

bliver sur og irriteret ved hoste {{forumTopicSubject}}

Min dreng begyndte at blive en smule forkølet i torsdags, han raslede list og hostede.
Og tidliger idag var tasken væk men han hostede stadig.
Her til aften virker han ret irriteret når han hoster og bliver sur, så tænker lidt at han nok har undt i halsen så.
- hva gør i, gir de små kamillete eller hva ville i forslå? smiley
han er 4,5mdr.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bliver sur og irriteret ved hoste
  • #3   27. jan 2013 Nej han har ikke feber.
    Det bare så synd for ham hvis han skal til at være syg igen, vi var indlagt med ham en uge før juleaften med RS virus smiley
    Må prøve og ringe til lægen i morgen.

• #4   27. jan 2013 Ja stakkels ham smiley
    man skulle bare tro hans imunforsvar burde værevstærker når han lige har været syg?? smiley

• #6   27. jan 2013 Okay, ja ser du det vidste jeg ikke Camilla smiley
    Han er mit første barn, så man lære vel hele tiden smiley
    Daniella, puha den virus håber jeg godt nok han er over, det var en slem omgang smiley

• #7   27. jan 2013 Da min den mellemste var 1½ mdr var vi indlagt i 6½ uge med rs-virus og hul i hjerter

• #8   27. jan 2013 Puha det var en meget slem omgang!!
    Det jeg ked af at høre, her var vi heldigvis kun isoleret i et døgn, jeg var tryg nok ved at tage ham med hjem igen da vi havde fået spacer og pep maske med hjem.
    Men han var ca syg i 3uger.
    Først blev jeg smittet med RS virus af en venindes pige (de vidste så ikke på dagværende tidspunkt at hun havde RS virus)
    så smittede jeg min kæreste og så blev min søn os smittet. Så det var en slem omgang vi alle havde på samme tid.

• #9   27. jan 2013 Men er din mellemste så okay igen efter det med hul i hjertet? smiley

• #10   24. feb 2013 Han har stadigvæk hul i hjertet det er det der hedder åbenståene ductus et hul alle børn har i hjertet ved fødslen... han er ikke blevet opereret da vi kigger på hans velbefinden han vokser og trives. dog døger han med mælkeallergi nøddeallergi allergi over for kiwi,kat,græs,birkepollen. vi går til kontrol med han vær ½ år for at tjekke hjertet. men de sidste to gange vi har været afsted er hullet vokset. det startet med at være 2-3 mm nu er det 6-7 mm så de er obs på ham

Kommentér på:
bliver sur og irriteret ved hoste

Annonce