{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.823 visninger | Oprettet:

falsk strubehoste, opkast og mangel på appetit {{forumTopicSubject}}

Ja som overskriften siger så har min søn på 18 måneder fået falsk strubehoste, han drak noget mælk i nat men det røg op her til morgen fordi han hostede så voldsomt
Ville så give ham morgenmad med men han ville ha noget

Burde jeg være bekymret?

Vil ringe til lægen her kl.9
Men ville lige høre jer andre om i havde nogle gode råd
Han er frisk nok lige nu og leger men han hoster som gal

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.
  • 2 times rengøring i dag senest 17:00 500 kr.
  • Jeg skal bruge en låsesmed til et skab 400 kr.
  • Ca 20 kvm væg med standhaftig tapet 2.500 kr.
  • Gummimåtter, bundmåtter, hjulkapsler, stålfælge med dæk. 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  falsk strubehoste, opkast og mangel på appetit
  • #2   26. nov 2013 Super tak

• #3   26. nov 2013 Axl har også lige haft det, vi fik at vide vi skulle pakke ham godt ind og gå ud i frostvejr i 10-15min set får hævelsen i halsen til at falde.
    Axl var meget hårdt ramt så vi fik oveni det besked på at give astma medicin hver 5 time.. Men heldigvis er det hurtigt overstået igen, 72 timer er Max at have set i

• #4   26. nov 2013 Nu kender jeg ikke personligt til falsk strubehoste, men jeg ved af erfaring at man skal undgå mælk og mælkeprodukter når de små hoster. Mælk er med til at danne slim i halsen og kan gøre ondt værre.

• #6   26. nov 2013 Den falske strubehoste er væk men har sat sig til broncitis og lungebetændelse
    Og høj feber så han skal ha maske og antibiotika men det blir en magtkamp begge ting har prøvet at lege med det og gøre det til noget sjovt
    Men i og med at han ikke har det godt og er pjevset så synes han heller ikke at det der burde være sjovt er sjovt men vi prøver og prøver

• #7   27. nov 2013 Når axl skal have maske sætter jeg mig med ham på gulvet, hans ryg imod mit bryst.
    Sætter mig i skrædderstilling med mine ben krydset ind over ham og holder ham rundt om brystet og armene med min venstre arm, og giver masken med højre..
    Han skriger og græder som pisket, men man må huske på at det jo ikke er for at være ond man gør det.. Tandbørstning foregår på samme måde..
    Når axl får penicillin så maser jeg pillen til pulver, og blander det i en stærk kop saftevand eller juice så ryger det ned.. Hvis det virkelig ikke er til at få i ham, så får han det i en mundfuld sodavand,,
    Her gælder alle kneb når der skal medicin indenbords,,, og desværre er det ret ofte

Kommentér på:
falsk strubehoste, opkast og mangel på appetit

Annonce