2.823 visninger
|
Oprettet:
falsk strubehoste, opkast og mangel på appetit {{forumTopicSubject}}
Ja som overskriften siger så har min søn på 18 måneder fået falsk strubehoste, han drak noget mælk i nat men det røg op her til morgen fordi han hostede så voldsomt
Ville så give ham morgenmad med men han ville ha noget
Burde jeg være bekymret?
Vil ringe til lægen her kl.9
Men ville lige høre jer andre om i havde nogle gode råd
Han er frisk nok lige nu og leger men han hoster som gal
dec 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 1 Emner: 155 Svar: 671
maj 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 403 Svar: 2.282
Axl var meget hårdt ramt så vi fik oveni det besked på at give astma medicin hver 5 time.. Men heldigvis er det hurtigt overstået igen, 72 timer er Max at have set i
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 37 Svar: 3.625
dec 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 1 Emner: 155 Svar: 671
Og høj feber så han skal ha maske og antibiotika men det blir en magtkamp begge ting har prøvet at lege med det og gøre det til noget sjovt
Men i og med at han ikke har det godt og er pjevset så synes han heller ikke at det der burde være sjovt er sjovt men vi prøver og prøver
maj 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 403 Svar: 2.282
Sætter mig i skrædderstilling med mine ben krydset ind over ham og holder ham rundt om brystet og armene med min venstre arm, og giver masken med højre..
Han skriger og græder som pisket, men man må huske på at det jo ikke er for at være ond man gør det.. Tandbørstning foregår på samme måde..
Når axl får penicillin så maser jeg pillen til pulver, og blander det i en stærk kop saftevand eller juice så ryger det ned.. Hvis det virkelig ikke er til at få i ham, så får han det i en mundfuld sodavand,,
Her gælder alle kneb når der skal medicin indenbords,,, og desværre er det ret ofte
falsk strubehoste, opkast og mangel på appetit