{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
978 visninger | Oprettet:

Epidural {{forumTopicSubject}}

Hvad er jeres erfaring med det.. Også måske bare fra at i kender nogen der har fået sådan en fætter....


Jeg havde voldsomme smerter under veerne ( ja ja ved godt at det normalt gør ondt *G* ) og kunne slet ikke holde ud at være nogen steder. Og sådan var det fra den første vé kom...
Men da jeg så på et tidspunkt ikke kunne holde det ud mere og bad om en Epidural, fik jeg at vide at jeg var ALT for langt henne i fødsel og i øvrigt havde de læger der ligger Epidural slet ikke tid....... Ehm ok...
Fik bagefter at vide at grunden til den ekstreme smerte nok var at jeg havde åbnet mig lynhurtigt, og det kan godt gøre ekstra ondt...

Så denne gang siger jeg sgu at jeg VIL ha' en Epidural, når jeg ringer til fødegangen og siger at vi er på vej *G* .... Det var en frygtelig oplevelse og er nærmest panisk ved tanken om at skulle gennemgå det igen..
Så Epidural til mig denne gang... Og hvis lægerne ikke har tid, hamrer jeg gerne selv nålen i ryggen !!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Epidural
  • #1   21. mar 2008 -Kender slet ikke spor til det Stine.
    Men håber da du får lov hvis det virkelig har været så smertefuldt.


    Og utroligt som vi kvinder oplever det at føde børn forskelligt ;o)
    -Heldigvis da ;o)


  • #3   21. mar 2008 Tanja -
    ja meget.. Også utroligt at den samme kvinde kan ha' totalt forskellige type fødsler....

    Og den der med at man glemmer smerten så snart barnet er ude, den holder heller ikke med mig... Det var også frygteligt bagefter med at skulle lokalbedøves, syes og så lige ha' boret en jordemoders hele kropsvægt, via hendes hånd/arm ned i min mave fordi at min livmoder altså skulle begynde at trække sig sammen.............................. Hvis der nogen sinde er nogen der gør det igen UDEN at advare mig om det, så får de sgu en flad *G* ..


  • #4   21. mar 2008 Tim Og Tina - Ok ja det var en god idé at skrive det ned ! Dét vil jeg gøre !!!



    ( Jeg logger af nu, så ikke fordi at jeg ikke gider svare hvis der er flere der skriver )


  • #5   21. mar 2008 -Det er synd for dig Stine.

    Men heldigvis * bank på bordet * har alle mine tre fødsler været nemme og uden smerter.

    så jeg håber da din nr to går bedre og du er forberedt på hvad der skal ske nogenlunde.


  • #6   21. mar 2008 jeg fik den jeg synes den var god... mine smerter var væk indtil jeg fik presseveer , men de skal hjælpe dig af med vandet når du skal tisse det er knap så sjovt.

  • #7   21. mar 2008 Jeg tror ik jeg ku have haft en nemmere fødsel..

    Fik hvilken smertestillende eller aff.midel så hurtigt gik det--
    6 timer med veer og 1 time med pres og synes slet ik det gjorde så ondt..!! (som sagt vil heller have den fødsel igen end en tattos smiley )


  • Christina M
    Christina M Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 14
    #8   21. mar 2008 Havde en god oplevelse med Epidural... Fik den lagt da smerterne tog til, og mærkede intet til mine veer i mange timer.. Dens virkning forsvandt dog lige inden jeg fik presseveer, og husker det som SMERTEFULDT...

    Skal helt klart have den igen!

    Det eneste jeg synes er negativt ved den er at man mistet følelsen i sine ben, og derved ikke kan styre dem - jeg kunne i hvert fald ikke støtte på dem - jeg sank sammen! Og så kunne jeg ikke tisse under føslen, pga. den...


  • #11   23. mar 2008 Jeg fik lagt en da jeg skulle føde, men havde også virkelig voldsomme veer fordi jeg var blevet sat igang og fik vestimulerende i drop. Den hjalp rigtig meget, så man kunne slappe lidt af i kroppen. Synes klart den er at anbefale hvis man har rigtig ond under veerne.

  • #12   23. mar 2008 jeg fik lagt en efter mange timer med smerter den virkede godt i 4 timer så gik virkningen af og fik desværre ikke lagt mere bedøvelse i den

  • #13   25. mar 2008 jeg fik lagt 2 som ikke virkede, så jeg ville sku helst have været foruden:-))

  • #14   4. apr 2008 jeg fik lagt en og den virkede på mig. Og skal jeg have flere børn vil jeg ha en igen

Kommentér på:
Epidural

Annonce