{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.064 visninger | Oprettet:

min fødsel {{forumTopicSubject}}

Jeg havde termin den 11/7 men lille Viktor ville ha det skulle være før, jeg gik på barsel i fredags, med 4 uger til termin, så havde jo masser af tid til det hele men nej, da jeg gik i seng søndag aften havde jeg er del uro i kroppen og kunne ikke rigtigt sove, kl 01 skal jeg tisse og det hele er som det plejer, men da kl bliver 03,30 tror jeg at jeg tisser i bukserne, men det viser sig så at det er vandet der er gået, for ringer på fg og de ville gerne se mig kl 8 mandag morgen, vi kører derud og jm laver en test som der viser at jeg har vandafgang, hun scanner og siger så ja men der er stadig masser af fostervand, så ta du hjem og slappe af og kom igen kl 19, for du er jo førstegangs så du har masser af tid , vi kører hjem og begynder at ordne tøj og alt det der skal vaskes og sættes op, ja ingen ting havde vi gjord for jeg havde jo 4 uger til alt det ..... da kl bliver 13,00 får jeg ondt men der var 10 min imellem hver vee så der var masser af tid,kl bliver 14,30 jeg ringer på fg igen for at sige nu er der 5 min og syns godt nok det gør ondt , men får afvide at der er masser af tid, men da kl bliver 15,30 og der så kun er 3.min. imellem hver vee og de vare i 1.min ringer jeg og siger at nu kommer jeg for jeg har rigtig ondt og vil gerne være der hvor der er nogn til at hjælpe mig, vi kommer på fg kl 16 og der er en jm som tar imod os og jeg får deres tøj på og hun kører en ctg på mig hvor hun godt kunne se jeg havde veer med 3 min imellem og lille manden har det fint,hun undersoger mig indvendig og der er jeg kun 4 cm åben så der var masser af tid, jeg viste godt det ville gøre ondt men jeg havde aldrig drømt om at det ville gøre så ondt, jm siger bare pernille det gør ondt at føde børn, hun bestiller en læge der skulle komme og gi mig den der imod smerter i ryggen, men ja der er jo selvfølgelig ventetid og imellem tiden siger jeg nok til jm 4 gange at jeg vil ha et ks nu for det her tar livet af mig, men da kl bliver 17,50 siger jeg til hende at jeg føler pressetrang kigger hun på mig og siger jamen så pres du bare men du er ikke mere åben end 6 cm, men så går det stærkt og jm får travlt for føder lille viktor kl 18,15 han vejede 3150 g og er 52 cm lang han er det smukkeste jeg nogensinde har set og jeg har aldrig elsket noget så højt før..... vi er kommet hjem idag men skal til tjek imorgen pga han er lidt gul og det er de særlig obs på fordi han er 4 uger for tidlig men han sutter ved mig og jeg giver lidt erstatning efter hvergang han har suttet så håber vi bare at de tal gerne snart vil falde og han vil få sine fine farve tilbage igen, han blev vejede igen idag for de gerne vil følge hans vægt og der sagde den 2950 g så han har tabt sig lidt men det gør de fleste sagde jm......så en fødsel på 2 timer og 15 min og ingen bedøvelse eller noget andet.......


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min fødsel
Kommentér på:
min fødsel

Annonce