{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.020 visninger | Oprettet:

Min Fødsel {{forumTopicSubject}}

Det startede søndag nat den 29 juni, hvor jeg var total urolig kunne ikke sove pga at jeg havde ondt i lænden. og det blev værre i løbet af mandagen, hvor smerterne gik om i skambenet. ringede ud på fg ved 10 tiden men hun sagde jeg skulle bare slappe af, og lade vær med at støvsuge. dagen gik og fik mere og mere ondt. Kl 16 kom min kæreste hjem og jeg var græde færdig fordi det gjorde så ondt. Da vi havde spist kl 19 kunne jeg virkelig ikke holde det ud. ´Ringede til fg kl 20 og hun sagde jeg bare skulle tage et varmt bad ellers måtte jeg ringe igen. I den næste time fra 20 til 21 tog jeg tid på hvor lang tid jeg havde mellem smerterne og det var 3-5 min imellem. ringede derud kl 21 og sagde nu ville jeg godt tjekkes. og da vi kom der ud 21.40 var jeg åbnet mig 4 cm og jeg græd af glæde for jeg troede jeg bare havde nogle onde smerter men det var så veer. Veerne tog til blev indlagt med det samme, min kæreste var en rigtig stor hjælp til at få mig helt ned at kører.Så da kl var 3.23 kom den lille prins til verden, jeg gik lidt i stykker helt indvendig det tog lidt tid for dem at fikse, men det var lige meget han var jo kommet ud og lå på min mave. det er en fantastisk oplevelse at føde et barn, ubeskriveligt!! men det var en nem fødsel uden bedøvelse eller noget. Jeg kunne godt havde tænkt mig en anden jm da hende jeg havde lugtede total af gammel mælk ud af munden, det er ikke sjovt at have sådan en til at se pust eller pres ned i hovedet på en føj for den:-)
30 juni fødte jeg den skønneste dreng kl 3.23:-)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min Fødsel
Kommentér på:
Min Fødsel

Annonce