{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.328 visninger | Oprettet:

min 2. fødsel (lang) {{forumTopicSubject}}

jeg havde været ved jdm torsdag den 18, alt så fint ud og hun skønnede den bette til at veje 3600.
jeg fortalte hende at den bette havde tendens til at blive meget stille og så gjorde jeg mig en del bekymringer, så fik jeg ordre på at næste gang det skete skulle jeg ringe til føde gangen og blive undersøgt.

det blev fredag og den bette blev stille igen, vi var forbi lægen med phillip og fortalte hende at den var blevet meget stille og hun syntes at vi skulle ringe til fødegangen, det gjorde vi.

vi kom der ud og blev scannet og undersøgt og alt så fint ud og den skønnede den bette til at veje 3500g. jeg fortalte at jeg havde mange modningsveer og de kom sommetider reglmæssige. Jdm undrsøgte mig og kunne fortælle at min livmorhals var 2 cm og jeg var en finger åben.

lørdag var jeg meget rastløs og der skulle bare ske noget, men kl var 23 og jeg kunne ikke sove og jeg kunne ikke lave alt mulig uden at vække min søn, jeg faldt langt om læge i søvn og søndag kl 05.30 vågnede jeg med ondt i maven og mine bukser vaar fugtige, så tænkte jeg nå nu var vandet nok gået men var ikke sikker.
jeg blev ved med at have ondt i maven og tænkte at nu var det nok veer men ville vente med at vække min mand til jeg var sikker, veerne kom med alt fra 3 min til 7 min.
min søn vågnede og jeg to ham ind og en time efter vågnede min mand.
jeg sagde til ham at nu måtte han heller komme i bad og få tøj på, han kiggede underlig på mig og jeg sagde at jeg troede at veerne var på vej.
han styrede ud af sengen og har aldrig set ham være så hurtig færdig.
jeg gav knægten tøj på, fik lavet morgen mad til os alle, vi fik spist og så gik jeg i bad og efter at være i bad kunne jeg godt mærke at veerne begyndteat komme reglmæssig.
vi fik afleveret knægten og kørte mod thisted og vi to tid og der var nu 3 min imellem.
vi kom derud kl 8.15 og jeg blev undersøgt og var 4 cm åben på bare 3 timer, det gik jo meget hurtigere end sidst.
veerne begyndte nu for alvor at bide og jeg kom i vand kl 9, sikker en lettelse det var, jeg var deri en time og så var jeg åben 6 cm.
jdm synes at hun skulle tage vandet for det var ikke gået alligevel. jeg kom op og ligge kl 10 og der kom en ordenlig skylle.
jeg kom ned i vandet igen men nu fik jeg pludselig ve storm, jeg havde 30 sek til at trække vejret før en ny ve kom og jeg kunne ikke styre det og kunne slet ikke slappe af, så min jdm besluttede at ringe til narkose læge kl 10.10 for at få langt en ryg bedøvelse, da det ville tage endnu længere tid inden jeg var åben de sidste 3 cm, fordi jeg ikke kunne slappe af.
narkoselægen kom en halv time efter og jeg kæmpede en kamp med mine veer for at holde styr på dem, jeg svedte så meget at jeg var våd over det hele igen og min puls var på 125.
narkose lægen måtte stikke rigtig mange gange for at få den lagt fordi jeg ikke kunne trække vejret rolig, endelig efter kl 11.10 var den der og jeg begyndte at blive smerte fri og kl 12 var jeg kunne komme til overfladen igen. jdm undersøgte mig og jeg var nu fuld udvidet, manden gik helt i panik og spurte om det var nu og jdm sagde ja om 20 min er den bette her. han så helt forvirret ud og styrtede ud for at ryge og da jeg kom ind igen var jeg klar til at føde, 3 presse veer og så kom der en velskabt dreng på 4060g og 53 cm. kl 12.35
så 7 timer fra første ve til han var ude.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min 2. fødsel (lang)
Kommentér på:
min 2. fødsel (lang)

Annonce