{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
943 visninger | Oprettet:

susan s
susan s
Tilmeldt:
4. jan 2009
Følger: 1 Emner: 21 Svar: 44

tricks til at komme igennem veerne {{forumTopicSubject}}

Hej,

Vandet gik i går aftes, så har små veer.. de er ikke så vilde, synes jeg.. de føles som kraftige menstrutionssmerter.
Hvilke tricks er der til at komme igennem veerne, når de nu bliver stærkere, indtil videre trækker jeg vejret dybt igennem næsen og forsøger at slappe af når de kommer, selvom det ikke er nemt. Frygter bare den der mega smerte.





Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tricks til at komme igennem veerne
  • #3   30. aug 2009 brusebad med vand på lænden er godt, samt vandbad evt akupunktur, min første fødsel gik jeg meget rundt mens jeg lavede kryds og tværs det fik tankerne væk. ellers få så meget søvn du kan så du er tanket op, og gå ikke i panik smiley

    pøj pøj med det.. det noget af det største smiley


  • #4   30. aug 2009 Ved de godt på FG at vandet gik igår ?

  • #5   30. aug 2009 Har du meddelt at vandet er gået på FG? smiley

    Held og lykke med den kommende fødsel. smiley


  • susan s
    susan s Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 21 Svar: 44
    #6   30. aug 2009 Jaja, min mand ringede med det samme igår og vi var til tjek kl. 9.30 imorges. Alt ser fint ud, synes veerne har lagt sig igen, men sættes igang i morgen tidlig, hvis ikke der sker noget, og det gør der nok ikke.

    Jeg glemmer bare alt hvad jeg har læst og hørt, når det virkelig går igang...blev sgu noget nervøs igår, rystede over hele kroppen, men min mand tog heldigvis affære og sørger for at jeg ikke panikker.


  • #7   30. aug 2009 Okay - godt der er styr på det smiley

    Det skal jo nok gå alt sammen smiley Held og lykke endnu en gang smiley


  • #8   30. aug 2009 Hvorfor bliver du først sat igang imorgen, når vandet er gået ?

  • #9   30. aug 2009 linda
    hvis der ikke er noget galt må man gå i 48timer efter vandet er gået.


  • #10   30. aug 2009 uha da, altså nu startede min fødsel med veer og de var kraftige fra starten og blev meget hurtigt kraftigere, men jeg brugte vejrtrækningen rigtigt meget, lukkede øjnene og lukkede alt og alle ude når der var en ve, tænkte kun på min vejrtrækning, desuden kom jeg i badekar som tog toppen af smerterne og gav mig en mindre pause. men det er nok svært at sammenligne det med min oplevelse da det "kun" tog 9 timer fra første ve/tegn på fødsel til han var ude.

    held og lykke.


  • #11   30. aug 2009 Nårh okay, jeg troede bare ma kun måtte gå 24 timer... :o)
    Meeen så blev jeg da lige klogere...


  • susan s
    susan s Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 21 Svar: 44
    #12   30. aug 2009 Ja, der må gå 24-32 timer inden igangsættelse, men ved ikke hvorfor.
    Jeg bliver jo ved med at producere nyt fostervand, så hun ligger ikke bare tørlagt derinde...Der kommer for øvrigt hele tiden vand ud af mig, så sidder på en pampers, et håndklæde og en plastikpose...Det var der sgu da ikke nogen der sagde noget om, er lidt træt af at "tisse i bukserne" om en time er det et døgn.


  • susan s
    susan s Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 21 Svar: 44
    #13   7. sep 2009 Jeg gik igang med veerne selv, så fødte faktisk en halv time efter jeg skulle være sat igang, så det var jo bare dejligt...fantastisk at være mor.

  • #14   7. sep 2009 Stort tillykke smiley

  • #15   8. sep 2009 stort tillykke. håber vi får en fb smiley

Kommentér på:
tricks til at komme igennem veerne

Annonce