{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.880 visninger | Oprettet:

susan s
susan s
Tilmeldt:
4. jan 2009
Følger: 1 Emner: 21 Svar: 44

sove uden at blive kørt først {{forumTopicSubject}}

Hvordan får man sit barn til at sove i barnevognen uden at kører en tur med vognen først.
Vores barn skal snart starte i dagpleje og der kan hun jo ikke køres først, så vi tænker at vi vil få hende vænnet til at lægge sig til at sove i barnevognen uden at køre først. men hvordan gør vi? Har i nogle tricks?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sove uden at blive kørt først
  • #2   26. jul 2010 At have faste rytmer vil hjælpe meget: ) Vi have problemer med den første at hun ikke ville sove i hendes barnevogn før vi kørte en tur med hende, eller gik med hende så hun faldt i søvn i vores arme, og det ville jeg ikke mere da hun var 5 mdr. Vi lavede faste rytmer og i løbet at en uge faldt hun i søvn i barnevognen og sengen uden vi skulle gå med hende først, eller hun skulle falde i søvn i vores arme : )

  • susan s
    susan s Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 21 Svar: 44
    #4   26. jul 2010 Ja, det er nemt nok når man gør det fra starten, men det gjorde vi ikke, det havde vi ikke lige overskud til, så nu er hun 11 måneder og der er herre gang i hende. Hun sætter sig op i vognen hele tiden. Om aftenen er hun til gengæld god når hun skal i seng, så bliver hun puttet også går vi ud, og så falder hun selv i søvn efter 5-10 minutter.
    Vi må prøve bare at lægge hende og gå frem og tilbage og ligge hende ned.


  • #5   26. jul 2010 vi var nødt til til sidst at tage den på den hårde måde, vi havde forsøgt længe at få ham til at falde i søvn selv, køre mindre og mindre, men hver gang det hjalp blev han syg, og så var det en ommer igen igen, og vi kom aldrig helt ned på slet ikke at køre med ham, så en uge før dagpleje start begyndte vi at lægge ham ud, og så måtte han jo brokke sig, hvilket så betød at han skreg som en stukket gris i 20 min og så gav han op og lagde sig til at sove, dette skete ved hver lur i ca en uge, hvorefter han bare lagde sig til at sove, det var hårdt at gøre, men eneste udvej i vores tilfælde..

  • susan s
    susan s Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 21 Svar: 44
    #6   27. jul 2010 I dag lagde jeg hende bare i vognen, men stod bag den, så jeg kunne lægge hende ned, når hun satte sig op. Det tog nok 20 minutter at få hende til at sove, og hun blev lidt ked, men ikke voldsomt meget..så synes det var en succes, så er det bare at forsætte den gode stil.

  • #7   27. jul 2010 nu har jeg altid bare lagt min datter fra hun var helt lille for netop ikke at vænne hende til det......du skal først til at lærer barnet at det ikke skal trilles i søvn. start iimorgen med bare at putte den lille og gå.....det vil højst sandsynligt tage tid de første dage men efterhånden skulle det gerne finde ud af det ikke kan betale sig at beklage sig

Kommentér på:
sove uden at blive kørt først

Annonce