{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.984 visninger | Oprettet:

Fødselsberetning (lang) {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen:)

Nu har jeg læst en masse super gode fødselsberetninger, så synes lige jeg også ville skrive en:)

D.6.Oktober begyndte dagen som den nu plejer at jeg stod op og luftede hunden. ved middagstid gik jeg ned i byen og shoppede lidt sammen med min søster, hende og hendes kæreste kom senere herhjem og spiste sammen med os. Vi havde snakket om at jeg garanteret var en af dem er nok skulle gå flere dage over tid, og at der ihvertfald var lang tid til fødslen endnu.
(Havde termin d. 9. Oktober.)
Havde godt nok haft lidt ondt i maven hele dagen, men da jeg har haft masse af plukveer den sidste tid var det ikke noget jeg tænkte ret meget over, for de har indimellem været meget slemme, og havde også været meget aktiv hele dagen, så der havde jeg blevet godt distraheret af smerterne.
men da de tog hjem og mig og kæresten gik i seng kunne jeg godt mærke at jeg fik lidt mere ondt imaven end jeg plejer at have.
På dette tidspunkt var klokken 24 og kæresten sagde for sjov at jeg lige kunne vente lidt så vi kunne nå at få sovet lide smiley
men i søvn det faldt han ihvertfald hurtigt. men mine smerter blev ved og ved, så jeg kunne ikke falde i søvn. og synes de blev værre og værre. jeg begyndte at finde ur frem og tage tid, og kunne godt se at det var regelmæssigt. (Ville jo lige være sikker, for var jo ikke sikker på hvordan veer skulle mærkes. men var nu ikke så meget i tvivl længere). jeg blev også mere og mere urolig og gik på toilet flere gange, og kunne se jeg begyndte at bløde også, så skyndte mig at ringe til Fødegangen. og vi blev enige om at jeg da lige kunne komme ind og blive tjekket. så fik vækket kæresten og ned på sygehuset det gik. (vi bor kun 5-10min derfra:)
Kl. 2 kom jeg så ind og blev tjekket. og det viste sig at jeg var 5-6cm åben. så var længere fremme end vi alle hsvde troet.
kl. 2.30 blev veerne værre og værre.
kl. 2.40 gik vandet.
kl.2.45 fik jeg presseveer.
blev tjekket igen og var 10cm åbent og hun kunne mærke hans hoved.
kl. 03.06 blev han født smiley Frisk og rask og skrigende smiley

det hele gik meget hurtigt og var da en forholdsvs nem fødsel, ihvertfald i forhold til det jeg havde forestillet mig. men det er jeg da også bare glad for:) blev hverken syet eller noget som helst..
og må da sige at det er den største oplevelse nogensinde. og har fået den dejligste dreng ud af det:)
hans fødselsvægt 3445.

Tak fordi i gad at læse:)
og undskyld det blev lidt langt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fødselsberetning (lang)
Kommentér på:
Fødselsberetning (lang)

Annonce