Indlagt på Skejby sygehus ! {{forumTopicSubject}}
I nat kl. 02:10 vågner jeg ved at jeg skal tisse, og pludselig bliver jeg våd, tænker fedt nu har jeg sku pisset i sengen, kommer op at stå og det siver stadig lidt, få hentet et par rene trusser og staver ud på badeværelset, da jeg så er færdig og tøre mig er der bare blod, jeg gå selvf. i panik og begynder at tude løber ind i soveværelset og få flået morten op.. Jeg ringer så til fødegangen på silkeborg sygehus hvor jeg få besked på at ligge mig ned, (dette har jeg dog gjort) og den meget søde JM jeg snakker med forklare så at der kommer en ambulance efter mig og køre mig til Skejby da det jo er ca. 10 uger fortidligt at min fødsel går i gang..
På vej i ambulancen få jeg bare skide trang (ja undskyld sproget) men få at vide at jeg helst skal holde mig, jeg får så lagt drop og med vand og lægen som er med forklare så at jeg få dette pga. at når man har afføringstrang kan det være tegn på en styrt fødsel.
Vi kommer så ind på Skejby og jeg bliver undersøgt, det viser sig så at mit vand IKKE er gået og at min livmorhals er flot lang og at min slimprop stadig er der..
De mener så at grunden til plødningen er at jeg enten har en blodansamling eller at det er min moderkage som bløder lidt, den ligger nemlig ned forand udgangen.
Jeg få så lungemodner i tilfældet af at den lille vil til verden.
Heldigvis ser det hele ud til at være gået i sig selv, ligger til absavasion da jeg stadig bløder, og i morgen skal jeg så have anden omgang lungemodner plus jeg skal skandes og håber så samtidig at jeg er stoppet med at bløde, for hold da op hvor er her kedligt..
Er ked af at indlæget blev så langt blev bare nød til at dele min oplavelse med jer her inde..
jun 2008
Følger: 65 Følgere: 64 Babyer: 1 Emner: 206 Svar: 3.445
Ih din stakkel , føler med dig .
Jeg krydser både fingre og tæer ;D
Held og lykke .
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 177 Svar: 2.150
Men alt ser så fint ud og der er masser af liv..
Håber også jeg gå tiden ud, eller i det mindste bare 14 dage mere så ser det hele jo meget beder ud..
aug 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 66 Svar: 782
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 147 Svar: 4.699
apr 2008
Følger: 31 Følgere: 31 Babyer: 2 Emner: 519 Svar: 5.581
mar 2008
Bonni ja det var ikke så sjov, men alt er heldigvis godt nu ud over at jeg bløder og muligvis har en blærebetændelse..
Malena ja det er sku ikke så heldigt, men alt ser jo heldigvis godt og normalt ud, og lægerne mener ikke den har tænkt at komme en af dagene.. Jamen når jeg stopper med at bløde skal der gå 2 dage uden blod og så må jeg komme hjem, så håber på torsdag men det bliver jo nok fredag..
apr 2008
Følger: 31 Følgere: 31 Babyer: 2 Emner: 519 Svar: 5.581
mar 2008
Vil meget gerne låne din kode..
Du er sku en engel tak.
Indlagt på Skejby sygehus !