{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.738 visninger | Oprettet:

klage brev eller ej? {{forumTopicSubject}}

hej piger

det blir nok lidt langt...

for en mdr siden kom Emma til verden på en knap så heldig måde , jeg havde veer i 52 uden der skete noget og jeg var ikk helt åben jeg fik vedrop og bedøvelse i ryggen uden nogen af tingene virkede, plus at Emma sad skævt i mit bækken . da der var gået 51 timer kom der en jordmor og ville tage hende med kop de forsøgte sig 3 gange uden held men uheldig for dem blødte det så meget at alt hvad jeg lå på blev stoppet op i mig for stoppe det og så endte det med akut kejser snit... da jeg kom ned bedøvet de mig også kan jeg ikk huske mere for en af lægerne ryskede i mig for vågne mig og jeg kastede op .. jeg opdaget ikk at Emma var kommet ud, de kørte mig på opvågning og heller ikk der hørte jeg noget om hvordan det gik med Emma, ( Emma kom på børne afd pga hun var stresset og havde slugt en masse grøn fostervand, så de havde suget hende i næse og hals og hun fik sonde og drop og et andet lednings dims der tjekkede hendes vejrtrækning plus hun lå i kovøse)
efter 3 timer kom min mand og fortalte hun var okay men han havde været nede ved Emma hele tiden for han ikk viste hvor jeg var blevet kørt hen,
Vi fik lov og sove 2½ time inden vi skulle have morgen mad, og allerede der havde jeg det underlig, min mave var ikk svunden ind det så ud som om der var en baby der inde og jeg var svimmel og havde kvalme de 2 sygeplejsker jeg snakkede med sagde det var helt normalt ovenpå kejser snit. fint tænkte jeg..
(det var onsdag)
Torsdag klagede jeg igen over kvalme plus jeg lugtede af råden skab for neden virkelig så min egen mor sagde du lugter virkelig grimt og jeg vaskede mig for neden hver gang jeg var på toilet. men igen fik jeg svar det meget normalt..
Fredag-Lørdag-Søndag og mandag igen de samme symptomer pklus jeg dog fik feber og ikk magtede min datter jeg gav hende mad også kørte jeg hende op på børne afd igen for de kunne holde øje med hende ( jeg var på mor-barn værelset ved siden af afd)
Så tirsdag fik jeg besøg af min mor og jeg var virkelig dårlig kvalme lugtede mere grimt hovde pine ikk spist i 4 dage og heller ikk kommet af med afføring kunne ikk holde min datter af bare smerte så var der en jordmor der tog mine klamper for de troede det var dem som gjorde ondt, det hjalp dog ikk , så kom de med afførings midl 2 lavmager sprøjtet op bag i plus 4 breve af det der pulver 2 glas sveske juice på samme dag hvilket heller ikk hjælp,
Onsdag morgen kom jeg så på toilet men jeg havde det endnu dårligere og dem på afd blev og sige det meget normalt efter kejser snit , så skulle de veje Emma og de kom ind på værelset der stod jeg så med en pige der skreg af sult og jeg hvor det bare væltede ud med brun ilde lugtene væske ( det så ud som om man bare havde åbnet for en vandhane så stod det ud)
Jordmor troede jeg stod og sked og bad mig gå ud og vask mig hvilket jeg gjorde ( jeg troede det kom ud fra skeden) men det kom fra mit kejser snit , endelig kom der en sygeplejske og så mig og fik mig op på afsnit B5 hvor de undersøgte mig og mens de undersøgte mig ( min mand var der ikk jeg havde ringede til ham)
kom der en skide jordmor fra børne afd og sagde min datter havde en hjerneblødning og skulle tjekkes og der lå jeg mens min verden væltede mere og mere og fik den besked .. Da min mand endelig kom tude jeg som besat jeg kunne slet ikk fortælle ham hvad der var sket og hvad der skulle ske.
Jeg skulle så ned og operes onsdag kl 15 men da klokken var 18:30 var jeg ikk kommet ned og havde ikk spist siden kl 06 om morgen plus drukken.
>JEg kom ned kl 19 og de satte en maskine på som skulle suge alt det betændeles ud som var kommet i min bughule det tog 2 timer .
fredag var jeg nede og blive operet igen og igen fik den maskine på som suget snask ud Mandag var jeg nede og blive operet igen hvor de så osse syet mig sammen , jeg fik antibiotiak drop under det hele, og jeg Ammet men magtede det ikk så det måtte stoppe.
jeg fik så lov og komme hjem tirsdag 14 dage efter jeg havde fået Emma, ( skal lige siges hun blev scannet for hjerneblødning og der var ingenting)
Idag er hun 1 mdr og jeg har daglig besøg af hjemmesygplejsken som kommer skifter mit sår ( der hvor de lavede kejser snittet) fordi det væsker med grøn snask og jeg har fået podet det i onsdags men der var ikk svar plus det gjord ondt . jeg har haft snakkede flere gange med sygehuset og de siger sørme det meget normalt ..
Hvad syntes i skal jeg sende et klage brev til afd vi var på så det kan komm med til deres møder så det måske ikk sker igen? eller tro i bare det vil smide det ud??

undskyld det blev så lang men det nødvendig for i for en ide om hvordan det var


















Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  klage brev eller ej?
Kommentér på:
klage brev eller ej?

Annonce