{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.224 visninger | Oprettet:

Min fødsel {{forumTopicSubject}}

Så kunne jeg finde lidt tid til at fortælle om min fødsel..

Det startede fredag den 26/9 med at jeg havde en del plukveer.. Jeg skubbede det lidt hen, for det var jo kun plukveer der slet ikk var regelmæssige..

Lørdag den 27/9 fik jeg flere smerter som de gange jeg havde haft blærebetændelse.. Kl 20.30 ender jeg ved vagtlægen i Aabenraa der bekræfter at det er blærebetændelse og sender mig hjem med en penicilinkur..

Søndag den 28/9 er smerterne stadig ikk væk og nu bliver jeg nervør.. De skulle jo forsvinde da jeg begyndte på penicilinen.. Kl 12 ringer ejg op på fødegangen og forklarer hvordan og hvor ledes og de vil gerne se mig kl 14.. Da vi kommer derop sidder vi og venter en time på at komme ind.. Da vi så kommer ind blir jeg undersøgt og er 3 cm åben!! Jeg blev indlagt og måtte ikk røre mig ud af sengen.. Fik lungemodner og piller for at se om de kunne stoppe det..

Mandag den 29/9 kl 5 fik jeg anden gang lungemodner, for jeg var nu 4 cm åben.. Jeg blev bedt om at ringe til min kæreste og sige at det nok var en go ide han kom, for nu kunne det godt gå stærkt hvis det skete.. Han kom og omkring kl 7 blev jeg flyttet ind på en fødestue.. Jeg havde veer, men ingen smerter.. Kl 10 blev jeg undersøgt og var nu 6 cm åben.. Ca kl 12 tog de mit vand for at sætte gang i veerne... Men der skete ikk så meget.. Kl 14 var jeg 8-9cm åben, og mine smerter var stadig minimale, de begyndte dog at tage til... Omkring kl 15 begyndte veerne at blive slemme, og jeg var klar til at føde.. Næsten.. For lille manden lå ikk helt langt nok nede, så jeg fik lov til at ligge med de onde presseveer mens jeg fik lagt et vedrop der skulle hjælpe med at kontrollere mine meget uregelmæssige veer... Og endelig måtte han komme ud.. Da kl var 15.50 så Tristan dagens lys og var bare den skønneste lille guldklump.. 2185g og 45 cm..
Kort efter fødslen blev han bragt til neonatalafd hvor han blev lagt i kuvøse for at få lidt starthjælp..

Vi ligger stadig på neo, men det går stærkt fremad.. I dag den 15/10, 16 dage gammel vejer lille Tristan 2420g..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min fødsel
Kommentér på:
Min fødsel

Annonce