{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.809 visninger | Oprettet:

Hvordan havde I det op til fødslen? {{forumTopicSubject}}

Ved at mange sikkert har skrevet om det emne før, men har ikke læst noget før herinde om det..
Ville bare høre jer hvordan I havde det optil fødslen?
Jeg har i en uges tid haft 'blød' mave altså ikke dierré, men synes bare at det er taget til og de sidste 2 dage har jeg haft tiltagende plukkeveer, sådan perioder med 5-6 styks i timen..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan havde I det op til fødslen?
  • #2   5. aug 2012 Min fødsel var ret atypisk, så du kan nok ikke bruge det til noget.

    men jeg havde haft plukveer det meste af min graviditet, og regelmæssige de fleste aftener den sidste måned inden. Efter min hindeløsning mandag aften, forsvandt ALLE mine plukveer, selvom jeg gik en lang tur. Der skete ikke en skid!

    Næste morgen var der stadig intet. Men pludselig gik vandet, og efter jeg fik lidt veer, tømte jeg også mig selv med helt voldsom og eksplosiv udtømning (virkelig klamt at dele - men sådan gik det altså til!)


  • #3   5. aug 2012 Havde mange plukkeveer dagen før mit vand gik og jeg fik veer

  • #4   5. aug 2012 jeg havde ikk nogen plukveer. men havde muren i maven hele tiden den sidste uge inden jeg fødte.... sådan har det været begge gange.....

    men ellers mærkede jeg intet til det, men er også blevet sat igang begge gange


  • #5   5. aug 2012 Ok, jeg har plukkeveer som vare ca. 1 min men kommer ikke regelmæssigt..

  • #6   5. aug 2012 Ingen optakt overhovedet, udover de foregående 41 ugers graviditet. Vågnede bare op mandag morgen med småveer, vandet gik kl. 13 på toilettet, kom på fødegangen kl. 14, var 3 cm. åben, og Clara var ude kl. 19.03.

  • #7   5. aug 2012 Ja du kan nok heller ikke bruge mit til noget medmindre det går dig ligesådan. smiley
    Jeg havde osse haft bitte små plukveer da jeg var ca 33-37+, men de forsvandt helt igen.
    Jeg gik 13 dage over på trods af at sygehuset og jm prøvede at sætte mig igang med alverdens tænkelige og utænkelige midler! smiley
    Og INTET af det hjalp før de lagde et ballonkatheter op (AV AV!!) da jeg var gået 12 dage over.
    Den sad en halv time før de måtte fjerne den igen da baby og jeg blev meget dårlige! Veerne kom så småt næste morgen kl 05 men stoppede igen da jm tog vandet kl 8.30. Så fik jeg ve-drop og dét hjalp! Kl 15.44 blev min datter født. :')

    Håber din fødsel kommer af sig selv smiley


  • Louise  R
    Louise R Tilmeldt:
    feb 2012

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 37
    #8   5. aug 2012 Jeg havde ligesom dig. Mine plukveer startede i uge 39. De begyndte om søndagen og det var også omkring 5-6 stk i timen. De trak lidt, men var til at holde ud. Tirsdag eftermiddag begyndte de at tage til i styrke og i løbet af natten kom de oftere. I løbet af natten blødte jeg også lidt efter veerne, ikke voldsomt. Kl 5.30 onsdag morgen ringede jeg til fødegangen og vi aftalte at jeg kom ind og blev tjekket kl. 6.15 og der var jeg 5 cm åben. Kl 10.43 var vores søn født :o)

  • #10   7. aug 2012 Nu har lillepigen i 4 mdr. ligget med ryggen/kroppen i hele højre side af maven og sparket i min venstre side og vupti efter en dag med mange plukkeveer og jag i underlivet så ligger hun pludselig modsat, altså stadig med hoved nedad men nu som om at hun lige har lagt sig på den anden side så nu kan jeg tydeligt mærke hendes ene fod konstant i min højre side.. Er det mon fordi hun har drejet sig længere ned mod udgangen?!

Kommentér på:
Hvordan havde I det op til fødslen?

Annonce