{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan havde i det?
  • #3   23. jan 2013 Der var ingen forskel på mig overhovedet! Da jeg var 40+3 om aftenen følte jeg et kæmpe bump i maven. Ikke noget, der gjorde ondt eller noget.
    Dagen efter vågnede jeg kl. 5 om morgenen med milde veer.


  • #4   23. jan 2013 Jeg havde det et fint, havde massere af overskud og gik en lang tur på ca 8 km mandag formiddag hvor jeg var 41+2, hen under aftenen kunne jeg godt mære at jeg havde rimelig ondt i lænden og bæknet, mén ikke noget je tænkte videre over, og da vi skulle i seng ved 22.30 tiden kom de veerne sniffende, men jeg turde ikke tro på det da det var sket mange gange, og var gået i sig selv når jeg kom ind i seng.. Men de fortsatte hele natten, og Valdemar er født 41+3 kl 19.23.. Hvis ikke jeg var gået i fødsel skulle jeg ha været sat igang, samme dag som han er født..

  • #5   23. jan 2013 Jeg havde sovet elendigt i flere dage men natten til jeg fik veer kl 11:45 om formiddagen sov jeg som en prinsesse smiley

  • #6   23. jan 2013 okay smiley Synes det er lidt interessant at høre hvor forskelligt det er smiley .. Jeg går jo selv og tænker over de mindste forandringer, nu der kun er 1 1/2 uge til termin!! smiley .. Glæder mig så sindsygt, men synes bare det er svært at finde ud af kroppen.. Jeg synes bare jeg den sidste uge har sovet endnu dårligere end normalt, og har de sidste par dage følt at der ikke ville gå længe.. Men i dag har jeg det bare helt perfekt! - trods jeg stod op kl 04, fordi jeg havde for mange smerter til at ligge.. smiley

    Lige nu er der i hvert fald ikke skyggen af noget som kunne tyde på snarlig fødsel! smiley


  • #7   23. jan 2013 Jeg mærkede intet, havde det lige som jeg plejede. Om natten som jeg gik ind i uge 42+0 var jeg vågen mange gange og kunne ikke rigtig sove. Drømte at jeg ha havde veer, da jeg så vågnede kl 8 havde jeg veer der varede 30 sek og 10 min imellem. Kl 9 varede de 65 sek og 3 min imellem. Kl 11.30 var jeg på sygehuset og da varede de halv andet minut og halv andet minut imellem. Så kom jeg i badekar så blev der 5 min imellem og de varede 2 1/2 min og han er født 13.05. Med jeg havde på intet tidspunkt mærket forandringer før jeg vågnede med veer.

Kommentér på:
Hvordan havde i det?

Annonce