{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
793 visninger | Oprettet:

hvordan havde i det? {{forumTopicSubject}}

Hvornår kunne i teste og hvordan havde i det op til. Altså havdei nogle symptomer eller ej?

Mine bryster tager livet af mig, jeg har den styggeste kvalme og mens smerter. det har jeg haft i en lille uges tid nu. Jeg har taget nogle test, men alle negative (har testdag mandag). Alt peger imod at jeg skulle være blevet gravid, så må bare vente og se tiden an.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvordan havde i det?
  • #1   8. nov 2008 Jeg har lige ligget syg i 2 uger med hovedpine, svimmelhed og kvalme og krydsede fingre for at der skulle være noget, men det var der desværre ikke. men krydser fingre for dig smiley

  • #2   8. nov 2008 jeg takker.! Vi håber godt nok også den er der denne gang..!

  • #3   8. nov 2008 Det er heller ikke fedt at rende rundt med kvalme osv, med mindre det er fordi man ved at man har en bebs i maven smiley

  • #4   8. nov 2008 nemlig lige det..! Har være ude og besøge ulrik flere gange og går mig lidt på nerverne at man intet ved.. Men vi må bare vente og se hvad der sker..!

  • #5   8. nov 2008 jeg havde kvalme i 1,5 uge så tog jeg til lægen hvor receptionisten lavede en test på mig.. jeg tror jeg har været 2-3 uger henne der

  • #6   9. nov 2008 Jeg havde ikke lige planlagt at skulel være gravid nu men havde dælme bare så ømme bryster og undrede mig over det. Sidst de føltes sådan var da jeg var 11-12 år og de begyndte at vokse. Lidt underligt når man som 20-årig pludselig kunne vende sig på hovedet og de blev siddene helt faste. De plejede jo at slaske mere blødt med. og så var jeg begyndt at have menses smerter hele tiden men den kom ikke men kunne helelr ikke huske hvornår jeg havde den sidst. holdte ikke rigtig styr på det, den kom når den kom.

    men det med brysterne og maven undrede mig så gik ned og købte mig en fin dyr test. Den var negativ. nå så blev jeg bange for at der var noget galt for det føltes lidt knudet i mine bryster. måske var det de hævede knuder der havde gjort dem mere faste?
    14 dage senere havde jeg det stadig sådan og ville gå ned efter en test igen, det syntes kæresten var latterligt når jeg jo ikke var gravid, men gik altså derned alligevel og så var der en positiv test alligevel


  • #7   9. nov 2008 havde bestemt ingen symptomer så hurtigt... mine kom første efter jeg havde været ve dføreste læge besøg og anden gang , ja jeg har slet ingen symptomer andet end jeg kan mærke barnet sparker.. smiley jeg testede mine positiv 2 dage efter

Kommentér på:
hvordan havde i det?

Annonce