{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
644 visninger | Oprettet:

lisbeth h
lisbeth h
Tilmeldt:
15. jun 2008
Følger: 1 Emner: 18 Svar: 41

hvordan havde i det dagen/natten {{forumTopicSubject}}

hvordan havde I det dagen/natten op til fødslen gik igang. Synes jeg har sådanne en trækken over min lænd, og mange jag i maven. Det er nr tre og første fødte jeg normalt for otte år siden, og den anden ved kejsersnit, så kan slet ikke mindes hvordan det er. jeg har termin på mandag, og min jm sagde idag han var sunket langt ned, og hun mente nu ikke jeg ville gå forfærdigt længe endnu.. nogle der kan mindes eller huske noget magen til??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvordan havde i det dagen/natten
  • #1   27. jan 2009 vil sige det lyder som om du er tæt på ja . både med jag i maven og lænden selvom man godt kan have ondt i lænden selv hvis man ikke er tæt på . for sjovt at gætte vil jeg sige inden weekenden =D

  • #2   27. jan 2009 Jeg var til undersøgelse om fredagen, og da vi kom hjem, lidt sent om aftenen lagde vi os til at se film.. jeg mærkede ikk rigtig noget... kl. 1 om natten går vi i seng, og der går lidt inden vi falder i søvn.. jeg mærker stadigvæk intet før 3.31, hvor det føles som om jeg tisser i bukserne, og da jeg føler efter er jeg våd, så spæner på toilettet hvor efter jeg skriger til kæresten "VANDET ER GÅET"... 3.45 fik jeg første ve, og nøj de kom med kort mellemrum, og varede længe... men frem til vandet begyndte at sive mærkede jeg absolut ingen ting overhovedet...

  • lisbeth h
    lisbeth h Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 18 Svar: 41
    #3   27. jan 2009 okay tak for svar. Mulle: ja håber jeg nu også at det bliver, men nu ser vi. måske jeg bare føler mig trær og føler det hele trækker uden det rigtigt gør det.. måske er det ønske tænkning:-)

  • #4   27. jan 2009 mon ikke det blir snart når du har termin mandag kan være det starter i nat smiley .. ej håber det kommer til at gå dig godt ellers dyrk lidt sex hvis du kan komme til det så du heldig måske

  • lisbeth h
    lisbeth h Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 18 Svar: 41
    #5   27. jan 2009 Så heldig er jeg desværre ikke, min kæreste rejse arbejder og kommer først hjem fredag eller lørdag efter planen:-)

  • #6   27. jan 2009 uhh så du helt alene er du så hos nogle eller nogen der kan komme hurtigt hjem til dig om det er dag eller nat hvis det sker ?

  • lisbeth h
    lisbeth h Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 18 Svar: 41
    #7   28. jan 2009 mulle: ja jeg er jeg har et par stykker som kan træde til, da vores to drenge jo ikke kan være alene hjemme, men vi håber det først er når han er hjemme igen, men er jo ikke til at vide:-)

  • #8   28. jan 2009 det jo lige det men hvertfald held og lykke håber du skriver i forum når det sker smiley

  • #9   28. jan 2009 jeg vil da anbefale dig et varmt vand.. hvis smerterne tager til i styrke så skal du nok forberede dig på at nu er det nu, hvis de forsvinder er det ikke nu.. Min 3 gang drillede mig.. var afsted 2 gange uden held.. 3 gang vågnede jeg op med små jag, gik i bad, og slask, så fik jeg mionster kraftige veer!... 2 t og 15 min efter fødte jeg.. var tæt på at føde undervejs, men holdte igen smiley

  • #10   28. jan 2009 et varmt vand.. mener sgu da bad GGGGG

Kommentér på:
hvordan havde i det dagen/natten

Annonce