{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.062 visninger | Oprettet:

Min fødsel {{forumTopicSubject}}

Hej Alle
Max er kommet til verden i søndags, og vi er kommet hjem i dag.

Den korte version:
Fredag aften kl 23 startede mine veer, og kom hurtiugt med 5 min mellemrum. Så fredag nat fik jeg slet ikke sovet. Vi kørte på sygehuset kl 3.45 men tog hjem igen da jeg kun havde åbnet mig 1 cm.
Kl. 6.30 kørte vi derind igen for så at blive der. Mine veer kom med 3-4 min mellemrum, men var stadig kun 1 cm åben.
Kl. 17 kom mine veer med 2 min mellemrum, men havde stadig kun åbnet mig 1 cm, og var noget så træt. Jeg blev tilset af en læge, og jeg fik lagt epidural. Så fik vi et par timers pause.
Kl. 20 havde jeg åbnet mig 5 cm
kl. 22 havde jeg åbnet mig 8 cm, og havde næsten haft veer i 24 timer. JM tilkaldte en læge for en sikkerhdes skyld.

Kl. 23.30 kom lægen: Jeg havde trukket mig sammen til 4 cm igen, og Max stod nu himmelhøjt, men han havde det fint. Så brød jeg sammen....total! Efter 24½ time med rigtige veer, kunne jeg ikke klare tanken om at skulle kæmpe mere. Så besluttede lægen at det var tid til kejsersnit. Jeg fattede det næsten ikke!

Jeg blev hurtigt gjort klar, Morten fik grønt tøj på, og så blev vi kørt ned på OP. Der gik det så ok. Han ville bare ikke ud, og blev taget med kopper 2 gange før det lykkedes. Max er født 23.11.2008 kl.2.09.Så kom vi på intensiv og lå der i 8 timer. Min blodprocebt var meget lav, min livmoder ville ikke trække sig sammen, jeg havde høj feber.

Så kom vi på barselsgangen. Jeg svingede meget, blev dårlig, fik feber, så havde jeg det fint, blev igen dårlig. Så faldt min blodprocent igen igen...denne gang lavere end nogensinde. Så gik min mælkeproduktion i stå, så fik jeg blod, fik det fint, men så tabte Max sig 400 gr, og måtte tankes op med erstatning.

Nu er vi endelig kommet hjem i dag, jeg lægger ham til når han beder om det, og tilbyder erstatning efter hver gang, så han ikke taber sig igen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min fødsel
Kommentér på:
Min fødsel

Annonce