{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.946 visninger | Oprettet:

Spytter ALT ud {{forumTopicSubject}}

Hej Tøser

Hjælp min søn på knap 10 mdr er begyndt at spytte alt mad ud han får det lige ind i munden og under 2 sek efter kommer der ud smiley Her til aften ville han under ingen omstændigheder have sit aftensmad blev ved med at spytte ud og efter 20 min opgav jeg og fandt en skål frugtgrød frem (første gang det sker om aftenen)

Er det bare en periode de skal igennem??? For hold da op det er da irriterende smiley

Ved godt han er midt i et tigerspring smiley Men alligevel.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spytter ALT ud
  • #1   18. jan 2009 ej det gør min dreng oz, og virker som om han gerne vil ha det, men han spytter det bare ud undtaget jordbærgrød... han er lige blevet 10 mdr.. udover det er han ret pylret og morsyg, ret utilfreds..hmm mon det er et tigerspring som du snakker om.. er ihvertfald ved at være trær af han ik gider spise noget, ellers er han frisk nok (udover vi alle har fået fnat)

    så j lytter med her på hvad man kan gøre...


  • #2   18. jan 2009 Nemlig ifølge min bog vidunderlige uger er det et tigerspring de er i færd med at skulle igennem meeen det varer godt 6-8 uger hvor ungerne bare er monster pylleret kan det ene tidspunkt sidde og grine og det næste græde er morsyg osv. osv men "dejligt" at jeg ikke er den eneste der har en spytkonge smiley

  • #3   18. jan 2009 Lærke på 11mdr gør det også, jeg kan dog få hende til og spise det kræver bare MEGET tålmodighed, men jeg tror bare det er en periode de skal igennem

  • #4   18. jan 2009 Hej det gjorde min datter oz min hun er nu blivet et år jeg afledte hende ved selv at side med en ske i hånden imens jeg gav hende mad med en anden og som 11 mdr. fik hun lov at prøve at spise selv og siden er hun holdt op med at tage maden ud igen.

  • #6   19. jan 2009 pyh så er det ikke os der gør noget forkert hehe
    advarede oz lige dagplejen om at ha nok ik vil spise noget...

    men hvad gør i så? mad skal de jo ha. det eneste han gerne vil ha det er jordbærgrød..eller et par mundfulde havregrød..


  • #7   19. jan 2009 arghhh igen her til aften spyttede han sin aftensmad ud smiley Det lagde ellers så godt ud smiley Han spiste så fint og vi tænkte YES nu er det ovre men efter at have spist ja ca. det der svarer til 2 dl begyndt han at spytte ALT ud smiley nåeh jeg fandt lidt æblegrød og det røg lige ned smiley Men for pokker han skal jo spise sin mad!!

Kommentér på:
Spytter ALT ud

Annonce