{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
650 visninger | Oprettet:

dem der ikke vil have børn {{forumTopicSubject}}

ja måske er det ikke det rigitg sted og så starte denne tråd men prøver aligevel.

er der nogen af jer der er fast besluttet på ikke og skal have børn, fordi der er så meget andet i heller vil.

jeg er næsten så godt som sikker, jeg vil ikek være afhængig af noget 24 timer i døgnet, fordi jeg heller vil noget andet og gøre hvad der passer mig.

men er bare så træt af til famlie fester at alle siger, nej er du ik ebgyndt og blive tyk skal du ikke snart have en junior, men de forstår ligesom bare ikke et nej, når man siger man ikke vil have børn..

nogend er kan følge mig.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dem der ikke vil have børn
  • #1   30. apr 2008 Må sige Nej, forstår det ikke....

    Men på den anden side er det heller ikke ens pligt som kvinde at skulle have børn.
    Og ikke alle burde få børn ( hvis det giver mening )


  • #2   30. apr 2008 det vil sige at du ikke forstår dem der ikke vil have børn, hvorfor ikke

  • M L
    M L Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 183
    #3   30. apr 2008 Jeg kan sagtens følge dig. Jeg har altid været fast besluttet på ikke at skulle have børn og ventede bare på jeg blev 25 år så jeg kunne blive stereliseret så jeg ikke skulle tænke på prævention mere.
    For jeg havde også en masse ting jeg gerne ville og kunne overhovedet ikke se pointen med at "ødelægge" sit liv med en møg unge der tog alt ens fritid og som 18 årig gav én fingeren og skred.

    Men nu er jeg blevet ældre - 26 - jeg er et helt andet sted i mit liv hvor jeg har rendt hornene af mig, jeg har prøvet alle de vilde ting jeg skulle og fæler nu at jeg rigtig gerne vil have børn.

    Jeg kan se du er 21, det er også en ung alder - med det mener jeg at du har masser af tid endnu, du skal jo ikke tage stilliong til om du vil have børn nogensinde nu, der er maaaaange år endnu at få dem i, så hver ting til sin tid.
    Du skal nok bare leve som du vil nu, og melder lysten sig til at få børn heller ikke senere i livet så er det jo også fint smiley


  • #4   30. apr 2008 Jeg havde en veninde der var fast besluttet på ALDRIG at skulle ha børn..
    hun mente ikke hun var egnet til det hvis du forstår, for hun kunne ikke lide børn..
    meget ændrede sig for hende da hun fandt sin nuværende kæreste, og kan da afsløre at hun venter sig, og er i godt 17uge nu..
    hun er godt nok bange, og har sine betænkeligheder, lige som alle os andre der venter os..
    men hun skal nok klare det :O)

    så som sagt kan meget ændre sig..


  • #5   30. apr 2008 mange i min familie harbare fået børn mens de er de der 20-22 år, nok derfor de hele tiden spørg, men jeg synes ikke jeg er intreseret i og ligge mit liv om, vil heller tusind andre ting, og vil bare gøre hvad der passer mig når jeg skal og kan, så et barn vil nok ædelægge det meste af mine planer..

  • #6   30. apr 2008 Jeg kan nemt sætte mig ind i det. Jeg har haft det på samme måde og egentlig stadigvæk (er i 9. uge). Hele familien har presse i mange år og jo mere de presser jo mere stædig er jeg jo blevet. Jeg synes andres unger er irriterende at høre på når de skriger og skaber sig i supermarkedet. Jeg har egentlig nok i mig selv, mine dyr og min kæreste.
    Ja jeg synes det er skide træls, fordi jeg skal fra vælge så mange ting og udsætte hele mit liv på pause en gang til og jeg må ingenting fra uge 20. Det passer absolut ikke ind i mit kram lige nu.
    Men vælger jeg en abort nu, ved jeg jo ikke om det kan lade sig gøre senere, når det passer ind i min verden. Så derfor har vi valgt at beholde barnet og så må vi bare få det bedste ud af det.


  • #7   30. apr 2008 da jeg var 21år (er nu 24) skulle jeg ihvertfald ikke have nogen børn, ad føj nej tak, sådan en lille gøjser der skulle sku ikke ødelægge mine byture, rejser osv. men på bare de 3år har jeg fået brændt meget krudt af, pludselig fik jeg sådan en rar følese når jeg så nybagte babyer og fik sådan lyst til at have en som jeg kunne give kærlighed og så meget andet, og det kom ret pludseligt selvom jeg havde besluttet mig for ingen børn at skulle have. jeg har nu en datter på snart 8mdr og det det største det bedste ja intet kan hamle med det. så glad for vi har hende.

    måske det ændre sig for dig måske ikke. men syntes det helt fint nogen ikke vil have børn, nogen er jo eventyrlysten og det skal de have lov til.


  • #8   30. apr 2008 jeg kan godt forstå dem som ik vil have børn..!
    Men hvorfor så være på en børne side det forstår jeg ik???


Kommentér på:
dem der ikke vil have børn

Annonce