667 visninger
|
Oprettet:
dem der ikke vil have børn {{forumTopicSubject}}
ja måske er det ikke det rigitg sted og så starte denne tråd men prøver aligevel.
er der nogen af jer der er fast besluttet på ikke og skal have børn, fordi der er så meget andet i heller vil.
jeg er næsten så godt som sikker, jeg vil ikek være afhængig af noget 24 timer i døgnet, fordi jeg heller vil noget andet og gøre hvad der passer mig.
men er bare så træt af til famlie fester at alle siger, nej er du ik ebgyndt og blive tyk skal du ikke snart have en junior, men de forstår ligesom bare ikke et nej, når man siger man ikke vil have børn..
nogend er kan følge mig.
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 18 Svar: 611
Men på den anden side er det heller ikke ens pligt som kvinde at skulle have børn.
Og ikke alle burde få børn ( hvis det giver mening )
mar 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 9
mar 2008
Følger: 1 Emner: 13 Svar: 183
For jeg havde også en masse ting jeg gerne ville og kunne overhovedet ikke se pointen med at "ødelægge" sit liv med en møg unge der tog alt ens fritid og som 18 årig gav én fingeren og skred.
Men nu er jeg blevet ældre - 26 - jeg er et helt andet sted i mit liv hvor jeg har rendt hornene af mig, jeg har prøvet alle de vilde ting jeg skulle og fæler nu at jeg rigtig gerne vil have børn.
Jeg kan se du er 21, det er også en ung alder - med det mener jeg at du har masser af tid endnu, du skal jo ikke tage stilliong til om du vil have børn nogensinde nu, der er maaaaange år endnu at få dem i, så hver ting til sin tid.
Du skal nok bare leve som du vil nu, og melder lysten sig til at få børn heller ikke senere i livet så er det jo også fint
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 80 Emner: 247 Svar: 8.537
hun mente ikke hun var egnet til det hvis du forstår, for hun kunne ikke lide børn..
meget ændrede sig for hende da hun fandt sin nuværende kæreste, og kan da afsløre at hun venter sig, og er i godt 17uge nu..
hun er godt nok bange, og har sine betænkeligheder, lige som alle os andre der venter os..
men hun skal nok klare det :O)
så som sagt kan meget ændre sig..
mar 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 9
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 146 Svar: 1.065
Ja jeg synes det er skide træls, fordi jeg skal fra vælge så mange ting og udsætte hele mit liv på pause en gang til og jeg må ingenting fra uge 20. Det passer absolut ikke ind i mit kram lige nu.
Men vælger jeg en abort nu, ved jeg jo ikke om det kan lade sig gøre senere, når det passer ind i min verden. Så derfor har vi valgt at beholde barnet og så må vi bare få det bedste ud af det.
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 1 Emner: 65 Svar: 224
måske det ændre sig for dig måske ikke. men syntes det helt fint nogen ikke vil have børn, nogen er jo eventyrlysten og det skal de have lov til.
mar 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 2 Emner: 88 Svar: 1.060
Men hvorfor så være på en børne side det forstår jeg ik???
dem der ikke vil have børn