{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.185 visninger | Oprettet:

Dem der ikke ved at de er gravide {{forumTopicSubject}}

Har lige snakket med en veninde der fortæller at hendes veninde lige har født. Hun fandt først ud af det 5 uger før fordi hun var til lægen med noget andet og lægen fandt så ud af at hun var gravid.


Men hun har intet mærket, har aldrig mærket den lille sparke. Men synes godt nok man fik tæv ofte når den lille sparkede gennem dagen.

Kan man virkelig undgå en graviditet igennem ikke at mærke babyen sparke?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dem der ikke ved at de er gravide
  • #1   12. aug 2010 det må du jo næsten vide, når det er din bekendt smiley men hun har vel set hendes mave vokse???????????

  • #3   12. aug 2010 ja jeg forstår det heller ikk... jeg kender en der tog på sygehuset, fordi hun havde mange smerter i maven, og det viste sig hun var i fødsel, og hun hsr endda opsøgt længe mange gange, fordi hun havde det underligt, men ingen opdagede hun var gravid

  • #6   12. aug 2010 min JM siger at det kan man ikke så er man i voldsom fornægtelse :o)

  • #7   12. aug 2010 Jeg fatter altså ikke at det kan lade sig gøre, og at man ikke har den mindste mistanke.

  • #9   12. aug 2010 nogle gange kan moderkagen jo også ligge foran, så kan man jo ikke mærke barnet så tit. men ja det lyder vildt smiley

  • #10   12. aug 2010 Min far havde en kollega det også skete for, og det er nogle år siden. Hun havde ikke nogle tegn på graviditet overhovedet og havde passet hendes arbejde til punkt og prikke hele vejen igennem. Men de blev da noget chokeret da de blev ringet op en morgen at hun havde dagen i forvejen havde haft nogle mavesmerter som resulterede i at hun fødte et velskabt barn uden komplikationer.

  • #11   12. aug 2010
    Hvis personen er meget atletisk og har mange mavemuskler er det ikke sikkert at hun mærker barnet sparke osv... og desuden nok osse har meget uregelmæssig menstruation....


  • #12   12. aug 2010 Puha, det får mig helt til at tænke på at jeg alligevel er gravid, selvom lægen mærkede på min mave og sagde jeg ikke var - men han kunne samtidig heller ikke forklare hvorfor min mave opførte sig som den gør :S

  • #13   12. aug 2010 hende her fødte også 6 uger for tidligt. Synes ofte at dem der ikke ved det føder for tidligt. Måske det har en sammenhæng?

    jeg kender hende ikke. Det er min veninde jeg talte med lige inden jeg lavede indlægget her der fortalte at hun skulle på sygehuset og besøge en veninde der havde født som ikke anede at hun var gravid før 5 uger før hun skulle føde fordi lægen fortalte hende det i forbindelse med noget andet

    synes bare det er vildt at man ikke mærker babyen sparke. Man må da mærke stødene. Hun havde haft menstruation hele vejen igennem har hun fortalt min veninde men hvordan kan man have det når der er lukket af deroppe med en prop så fostervandet ikke render ud og den lille er beskyttet?


Kommentér på:
Dem der ikke ved at de er gravide

Annonce