{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
817 visninger | Oprettet:

hvordan - dem der har født.. {{forumTopicSubject}}

jeg har lige et par spørgsmål..

for det første min datter er 23 dage (:
hun får MME, 160ml 6 gange i døgnet ca (:
bare lige som info.

mine spørgsmål er så, hun sover ca fra klokken 00.30 til 9.30-10.00 det jo ekstrem mange timer, men hun tager fint på som hun skal og spiser.. i løbet af dagen har hun rigtig mange vågne timer, men sover også 2 lange søvn på 2x3-4 timer og ellers ½-1 time her og der. vågner jeg hende for at hun skal spise.. spiser hun 30-60ml og sover igen. og så spiser hun mindre der klokken 10. er det meget forkert at lade hende sove eller hvad s: ?

min veninde siger nemlig hun skal spise efter 6 timer s:

den anden er så..
hun sover i mine arme om natten, altså i min arm ved siden a mig tæt på mig.. men i hendes egen dyne.. og for hun ikke skal have det for varmt sover hun i en body kun. da hun er en meget varm baby og hurtig kommer til at svede ellers.. selv hvis hun bare får en flaske..

-men så længe hun bare sover med sin egen dyne og ikke har det for varmt.. så skulle der vel ikke være noget i vejen med hun sover hos mig skulle der ?
vi nyder det i hvertfald begge helt vild..

Og igen er det min veninde der siger hun ikke må.
hun har det så fra hendes mor og sundhedsplejerske siger hun..

men ih jeg er forvirret, det vi gør fungere jo rigtig godt for os.. altså mig og nena.. men må vi slet ikke gøre det sådan eller hvad ?

Hvad gør i ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvordan - dem der har født..
  • #1   21. nov 2010 de små siger til når de bliver sultne og min datter fik også lov til at sove, for efter min mening sover de jo af en grund, nemlig fordi de har brug for det.

    og jeg har altså sovet sammen med min datter i armene flere gange, men det sygehusene og SP er bange for er at man kommer til at ligge sig oven på dem eller at de falder ned af sengen. hos mig er der aldrig sket noget.


  • #2   21. nov 2010 det nemlig også det jeg tænker..

    og altså sådan sover vi hver aften jo.. men det fungere for os.
    og er da godt klar over hun skal 'vænnes' fra på et tidspunkt men den tid den sorg eller hvad man siger.. ligenu nyder vi det jo begge to.


  • #4   21. nov 2010 hun er født som tryghedsnakoman (:
    og derfor sover vi sådan ligenu, før sov hun ovenpå mig, og ville kun falde i søvn med hovedet så hun kunne høre mit hjerte.. og om dagen kun i mine arme.

    nu vi så kommet er til hvor hun sover i sin lift om dagen og i min arm om natten.. og så regner jeg med hun bliver langt længere og længere væk til hun skal sove i hendes vugge (:

    men andre måder fungere ikke, hun vil ikke sove og hun bliver overtræt fordi hun vågner mange gange osv.. og det har været sådan siden syghuset.


  • #5   21. nov 2010 Her har vi også en lille trykheds prins, og han sover til tider i mine arme under MIN dyne... Han blir 6uger her på tirsdag... Faktisk er det sådan at det anbefales St man sover sammen med baby til de er 6mdr, altså arm i arm... Det sagde min Sp med Noah, og den nye Sp jeg har fået er os stor fortaler for det...

    Angående søvnen, her ammer jeg så godt nok, men han får lov at sove om natten, og er nu begyndt at sove 5-6 timer... Så det nyder jeg bare... Nicki stor trives, og tager helt fint på, så der er ingen grund til at vække ham, ej heller iflg. Sp... Det er kun hvis de ikk tager på som de skal man skal vække dem for mad...


  • #6   21. nov 2010 sonne..

    det jeg rigtig glad for at høre..
    det var nemlig også det jeg havde hørt, men min veninde sagde det kun var i 14 dage man anbefalede det. da de ellers ville vænne sig til det. men altså Nena er allerede vant til det, så sådan er det jo smiley

    og Er glad for at høre jeg ikke gør noget forkert..
    Nena stor trives nemlig også, hun har en time hver aften hvor hun græder rigtig meget og ikke kan trøstes s: hm


  • #7   21. nov 2010 Min SP dengang sagde også at det var bedst Mille sov hos os de første 6 mdr og det føltes også som det eneste rigtige for mig, dog sov hun nogen dage i vugge ved siden af ..

    Kan ikke forstå det med i siger, for min SP sagde at man normalt ikke kommer til at ligge på sine børn og derfor er det kun misbrugere og folk på medicin osv der ikke bør sove med deres spædbørn ..


  • #8   21. nov 2010 jeg fik afvide på sygehuset at det var godt at sove sammen med sit barn de føste 2-3mdr for der efter bliver den en vande.

  • #9   21. nov 2010 Nadiaa - omkring sove med baby ved siden af sig: Da jeg havde født sagde de på sygehuset, at jeg skulle tage Frank med over til mig i sengen. Og han er nu knap 13 måneder og sover stadig ved siden af mig, og det nyder både ham og jeg:-)

  • #10   21. nov 2010 Emma er 5 uger smiley Hun spiser 100 ml 7 gange i døgnet smiley

    Jeg ville ikke vække hende når hun spiser så godt og tager på som hun skal. Ti mig sagde de at det kun var hvis barnet vejede under 3000 g at de skulle vækkes hver 3. -4. time for at spise.

    Jeg sover også med Emma hver nat og det gør vi ihvertfald til hun er 4 måneder gammel.


  • #11   21. nov 2010 hvis hun tager fint på, så får hun det hun skal have smiley Min søn sov også utrolig længe om natten smiley Du kan jo kun selv mærke om hun trives smiley

  • #12   21. nov 2010 Jeg kan huske min søsters gamle sp engang sagde til min søster. Hvis dit barn spiser, tager det på hun skal og trives og er tilfreds, så er det som det skal være.

    Ang søvn hvor min niece også lå arm i arm sagde hun. DU kender dit barn bedst. Hvis DU føler på hende at hun trives bedst med at ligge i dine arme, så er det højest samsynligt det rigtige for hende.
    Så længe DU slev får den søvn du skal have, så havde hun ikke nogen bekymringer ved at hun lå arm i arm.


  • #13   21. nov 2010 jeg er rigtig glad for det jeg gør ikke er forkert..
    for det fungere virkelig godt for os.


  • #14   21. nov 2010 ja som de andre isger, så længe hun trives og ikke desideret mangler maden, så ville jeg også lade hende sove smiley

    freja er 1 år og sover stadig sammen med mig - elsker det og for min skyld må hun gerne blive liggende der til hun blir 18 år smiley

    begge mine har ligget ved mig under samme dyne allerede fra sygehuset og jeg har ikke most nogle af mine endnu smiley


Kommentér på:
hvordan - dem der har født..

Annonce