{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
845 visninger | Oprettet:

Ulykkelig/dagpleje {{forumTopicSubject}}

Min søn har gået i dagpleje i 6 mdr. nu og har haft 7 forskellige dagplejere udover den faste som altid skal på kursus eller have ferie.
Den ene gang skulle han være hos 4 forskellige i 14 dage og han var knust og ulykkelig. Spiste næsten ikke noget og græd rent faktisk fra da han blev afleveret hos dagplejeren til han skulle i seng hjemme hos os.
I denne uge og næste uge med skal han være hos den 7 fremmede dagplejer og han spiste intet og sov ikke. Han var dvask hertil morges og ikke oplagt til noget som helst fordi han ved at han skal til hos en fremmede....

Jeg græder inden i og er fortvivlet....

Prøver at undgå at vise min søn hvor ulykkelig jeg selv er så det ikke smitter af på ham også, men han er jo selv ødelagt af dette. Han har intet selvtillid og har meget svært ved at knytte sig til folk nu.....

Hende som skal få pulsespillet til at gå op når en dagplejer har fri eller er på kursus og dernæst skal sende de børn ud til andre dagplejer kan bare ikke finde ud af det....og dette er blevet bekræftet fra os af til hende...

Vi har 3 dagplejere som min søn kender og som står 1,2 og 3 på, som han burde komme ud til, men nej.....
Han ender helt andre steder hen og sidste gang (Marts) tabte min søn 1,5 kg i den periode hvor han blev kastet rundt....jeg har simpelthen intet til overs for det system mere og var positiv over at min søn skulle ud til en dagplejer da det er mere hjemmeligt, men må sige at de rent faktisk aldrig er der....og min søn er ødelagt af det.

De dagplejer som er af den ældre generation som min søn elsker at komme ud til som også står på vores ønskeliste kan ikke have flere børn...desværre....

Jeg har talt at dagpleje moderen har været væk i samlagt 2 mdr. og 3 dage på de 6 mdr. min søn har været der......

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Garderobe 500 kr.
  • Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ulykkelig/dagpleje
  • #1   30. apr 2008 hvor synd for ham..... jeg fik den første dagplejemor til min søn da han blev 6 mdr og ½ år efter skulle hun på penstion og så fik han en ny og der var han til han var 1½ år... så fik vi en ny igen og der blev han så til han var 2,9 år og fik en bhv plads... så nu er han det samme sted hver dag.....men føler med dig... jeg har været lige så forvirret....

• #2   30. apr 2008 synd og bla derfor jeg har privat, godt nok ingen til at tage over når de er syge, men de går ik på kursus, og de ved når de er privat såkan de ik bare ligge sig syg, men har jeg haft siden okt. hun har ik været syg endnu og min holder ferie når skolene gørdet.

• #3   30. apr 2008 jeg forstår hellere ikke at der kan være så meget kursus som der nu er.....

• #4   30. apr 2008 valgte nemlig privart efter vi havde haft kommunalt i 1½måned pga min barn ik skulle kastes rundt.. de skal nemlig opbytte tidlid til dagplejemorden og det er svært når de aldrig er der. bare på 1½ måned var min dagpleje mor på kursus, syg og fridag ½ af tiden det synes jeg var dårligt. så er glad for min privart som jeg ahr nu

• jytte j
    jytte j Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Svar: 6
    #5   30. apr 2008 Er selv privat dagplejer, og har været det siden 2002, uden en sygedag, for man har nok noget mere ansvar, når man er privat, men er der ingen private, der hvor du bor, for det er da helt klar værd at prøve...

• #6   30. apr 2008 jytte j

ja i har mere ansvar så i ligger jer ik bare syg fordi i nyser lidt eller sådan noget, det er nemlig dejligt i forhold tilkommunal....

• #7   30. apr 2008 øhhh nogen af mine inlæg er blevet slettet hvorfor

Kommentér på:
Ulykkelig/dagpleje

Annonce