Ulykkelig/dagpleje {{forumTopicSubject}}
Min søn har gået i dagpleje i 6 mdr. nu og har haft 7 forskellige dagplejere udover den faste som altid skal på kursus eller have ferie.
Den ene gang skulle han være hos 4 forskellige i 14 dage og han var knust og ulykkelig. Spiste næsten ikke noget og græd rent faktisk fra da han blev afleveret hos dagplejeren til han skulle i seng hjemme hos os.
I denne uge og næste uge med skal han være hos den 7 fremmede dagplejer og han spiste intet og sov ikke. Han var dvask hertil morges og ikke oplagt til noget som helst fordi han ved at han skal til hos en fremmede....
Jeg græder inden i og er fortvivlet....
Prøver at undgå at vise min søn hvor ulykkelig jeg selv er så det ikke smitter af på ham også, men han er jo selv ødelagt af dette. Han har intet selvtillid og har meget svært ved at knytte sig til folk nu.....
Hende som skal få pulsespillet til at gå op når en dagplejer har fri eller er på kursus og dernæst skal sende de børn ud til andre dagplejer kan bare ikke finde ud af det....og dette er blevet bekræftet fra os af til hende...
Vi har 3 dagplejere som min søn kender og som står 1,2 og 3 på, som han burde komme ud til, men nej.....
Han ender helt andre steder hen og sidste gang (Marts) tabte min søn 1,5 kg i den periode hvor han blev kastet rundt....jeg har simpelthen intet til overs for det system mere og var positiv over at min søn skulle ud til en dagplejer da det er mere hjemmeligt, men må sige at de rent faktisk aldrig er der....og min søn er ødelagt af det.
De dagplejer som er af den ældre generation som min søn elsker at komme ud til som også står på vores ønskeliste kan ikke have flere børn...desværre....
Jeg har talt at dagpleje moderen har været væk i samlagt 2 mdr. og 3 dage på de 6 mdr. min søn har været der......
mar 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Babyer: 3 Emner: 25 Svar: 565
mar 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Babyer: 2 Emner: 339 Svar: 5.489
mar 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 2 Emner: 19 Svar: 115
mar 2008
mar 2008
Følger: 1 Svar: 6
mar 2008
ja i har mere ansvar så i ligger jer ik bare syg fordi i nyser lidt eller sådan noget, det er nemlig dejligt i forhold tilkommunal....
mar 2008
Ulykkelig/dagpleje