{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.413 visninger | Oprettet:

Ked af dagpleje {{forumTopicSubject}}

Åhh - drengene var bare SÅ kede i dag i dagplejen. Det var deres dag 2 - og min ene tvilling dreng blev bare så ulykkelig da dagplejemoren havde kørt en tur med dem i vognen og tog dem ind.
Da jeg kom ind af døren sad de begge bare og SKREG og sveden løb ned af dem.
Hun er ellers bare den sødeste dagpleje mor - vi kender en del der har haft sine børn der - så det er ikke hende der er noget galt med - nok bare drengene der ikke synes det var fedt at komme væk fra mor. Det var ellers kun 1 time:( Øv øv - jeg blev bare så ked og drengene klamrede sig til mig da jeg kom.

Er der nogen af jer andre der også har prøvet det?? Og i så fald har i nogen gode råd??

Mvh en ulykkelig tvillingemor;(

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Garderobe 500 kr.
  • Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ked af dagpleje
  • #2   2. aug 2011 JA, her havde vi også 2. dag idag. Da der var gået 1½ time ringede hun efter os at nu måtte vi godt hente ham igen for han havde grædt de sidste 45 min. Han havde eller været rigtig glad og leget godt med de andre da de var ude, men pludselig havde han ledt efter hans far og da han ikke var at finde blev han rigtig ked af det og DP-mor kunne overhovedet ikke trøste ham. Han var helt rødmusset i hovedet og svedte som en gal da vi kom efter ham. Men som vores Dpmor siger så er det jo en stor omvæltning for de små pus og det skal nok komme, der er ikke så meget vi kan gøre det er ham der skal blive tryg ved hende og det kan han ikke hvis vi er der.. Vi tager en tur mere imorgen hvor vi prøver til han ikke gider igen.. Her håber vi at han ikke reagere så kraftigt imorgen.
    Jeg x'er fingre for at det bliver bedre med dine drenge..

• #4   2. aug 2011 ja selvfølgelig skal de have tid. Har bare aldrig set begge drenge sidde og skrige helt vildt. Men ved godt at "lillebror" ikke er såå meget for bare lige at andre tager ham.

I morgen prøver min kæreste at tage med der over og jeg bliver hjemme - de er ret mor syge nogen gange og tænkte det måske kunne stilne det hele lidt af at det ikke var sagnet til mig - synes i det er en dårlig ide??

• Mopsejer R
    Mopsejer R Tilmeldt:
    jul 2011

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 15
    #6   2. aug 2011 Pyha det ikke rart når de små græder sådan... Nogle gange tager det bare et par dage andre gange hjælper det hvis det far der aflevere så du er derhjemme...

Desværre da min søn var lille ville jeg gerne have ham i dagpleje og han kom hos en meget sød helt ny dagpleje mor, desværre græd han fra han kom til jeg hentede ham i 14 dage så fik vi en vuggestueplads og der var slet intet.. så nogle gange kan det også være det bare er noget mellem barnet og den voksne- og ikke fordi dagplejemoren ikke er verdens bedste smiley

Håber dog det hurtigt går over.... Det er så dejligt med en dagpleje mor....

Kommentér på:
Ked af dagpleje

Annonce