Ked af dagpleje {{forumTopicSubject}}
Åhh - drengene var bare SÅ kede i dag i dagplejen. Det var deres dag 2 - og min ene tvilling dreng blev bare så ulykkelig da dagplejemoren havde kørt en tur med dem i vognen og tog dem ind.
Da jeg kom ind af døren sad de begge bare og SKREG og sveden løb ned af dem.
Hun er ellers bare den sødeste dagpleje mor - vi kender en del der har haft sine børn der - så det er ikke hende der er noget galt med - nok bare drengene der ikke synes det var fedt at komme væk fra mor. Det var ellers kun 1 time:( Øv øv - jeg blev bare så ked og drengene klamrede sig til mig da jeg kom.
Er der nogen af jer andre der også har prøvet det?? Og i så fald har i nogen gode råd??
Mvh en ulykkelig tvillingemor;(
apr 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 121 Svar: 550
Jeg x'er fingre for at det bliver bedre med dine drenge..
okt 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 34 Svar: 32
I morgen prøver min kæreste at tage med der over og jeg bliver hjemme - de er ret mor syge nogen gange og tænkte det måske kunne stilne det hele lidt af at det ikke var sagnet til mig - synes i det er en dårlig ide??
jul 2011
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 15
Desværre da min søn var lille ville jeg gerne have ham i dagpleje og han kom hos en meget sød helt ny dagpleje mor, desværre græd han fra han kom til jeg hentede ham i 14 dage så fik vi en vuggestueplads og der var slet intet.. så nogle gange kan det også være det bare er noget mellem barnet og den voksne- og ikke fordi dagplejemoren ikke er verdens bedste
Håber dog det hurtigt går over.... Det er så dejligt med en dagpleje mor....
Ked af dagpleje