{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.
  • Samle børnemøbler 550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ? ang. amning
  • #1   15. feb 2009 solarier påvorker ikeamningen medmindre du bliver solskoldet og det så gør ondt på babserne når du ammer......

jeg ville ikke selv affarve eller farve hår som ammende men jeg kender rigtig mange der gør det. Jeg mener bare at hvis kemikalieren kommer i kontakt med huden kommer de jo også med rundt i systemet - derfor kan det også give allergiske reaktioner.

• #2   15. feb 2009 hårfarvning/blegning er i hvert fald ikke godt når man ammer
    solarie er bare generalt usundt ;o)

• #3   15. feb 2009 jeg farvede altså hår da jeg ammede, og min datter har ikk taget skade

• #4   15. feb 2009 tror nu også man kan blive for pivet...

• #5   15. feb 2009 mor til frederikke
    hvordan ved du det ?

• Tori
    Tori Hjælpe-administrator

Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
    #6   15. feb 2009 hvordan ved man at barnet vil tage skade af det.

• #7   15. feb 2009 man må jo ingenting når man er gravid eller ammer, eller generelt som menneske... undskyld mig, men hvordan fanden vil i leve livet, hvis i ska tænke på alt det man ikk må, og ka være farligt... Så burde i sku ligge jer i graven med det sammme...

• #8   15. feb 2009 du ved ikke om dit barn har taget skade før hun selv står og vil have børn.. en af de største årsager til, at man som gravid skal undgå kemikalier er, at det kan påvirke barnets reproduktionsevne - dvs. man kan smadre barnets evne til at få børn..

Hvad man så ellers propper i sig af kemikalier, når man ikke er gravid, er jo op til en selv.. men man burde da give sit eget barn en mulighed for at undgå dem!

• #9   15. feb 2009 Rie - gå til frisøren og sig du gerne vil have en toning og så lyse striber ... At tone håret er mildere end skyldefarve, lyse striber rører ikke hovedbunden, og det har jeg altså fået gjort en gang med ham her i maven,, med samråd fra jm og frisør, jm sagde at hjemmefarve skulle man holde sig fra da man ikke altid kendte indholdet (men at det nu var hendes holdning generalt) og at sundhedsstyrelsen ikke har lagt noget fast omkring graviditet/amning og hårfarvning,...
    Du så mit hår i december, en lille måned efter jeg havde fået tonet og lavet lyse striber ...

ang sol, skrækmærker bliver gerne mærkere af det, hvis man ikke venter et halvt års tid- har jeg hørt, aner ikke om det passer.., jeg kan ikke vente med at se et solarie smiley

• #10   15. feb 2009 mor til frederikke
    tja jeg har nu levet fint uden for graven, synes de fleste af de ting der frarådes er lette at undgå, selvfølgelig er bilos skadeligt og meget svært at undgå, men at farve hår er da noget man sagtens kan undlade mens man er gravid og ammende, uden de store problemer

• #11   15. feb 2009 ja de siger jo at man ikke må farve hår under amningen heller, meeeeen der står jeg altså godt nok også af, jeg har gennem hele graviditeten holdt mig fra farvningen og mit hår ser forfærdeligt ud, vil tro jeg har udgroninger på 15 cm hvilket jeg er såååå træt af, så noget af det første jeg vil gøre for mig selv når jeg har født er altså at farve hår, og så vil jeg undskyld mig være ligeglad med hvad andre mener om det.... jeg vil dog gå til frisør og få det gjort da det vist skulle være knap så "skadeligt" og jeg glæder mig som et lille barn til at kunne gøre noget for mig selv, så jeg forhåbentligt kan komme til at se nogenlunde ordentligt ud igen, er efterhånden godt træt af at se på mig selv i et spejl, så lidt vil jeg have lov at gøre selvom jeg bliver mor....

Kommentér på:
? ang. amning

Annonce