{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.036 visninger | Oprettet:

Hjælp ang amning !!!!!! {{forumTopicSubject}}

Oki hvad skal jeg gøre smiley

De sidste par dage har været hårde med tøserne - altså ikk sådan at jeg fortryder at være mor eller noget. nyder det stadig. men de har ikk ville sove så meget og de har ikk rigtigt virket mætte..
tror den stadig er lidt med maverne og så måske har de ikk kunne klare at være med ude og have gæster.

Men den ene vil ikk hele tiden ammes - altså hun græder hvis jeg ligger hende til smiley nogle gange vil hun gerne andre gange vil hun ikk..

hvad skal jeg gøre ??? Slutte med at amme eller hvad ???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp ang amning !!!!!!
  • #1   18. jun 2011 Jeg har en bekendt som også fik tvillinger. Amningen var ikke helt nem, men det var lidt som du beskriver. Hun besluttede sig for at amme den pige som gerne ville spise ved hendes bryst, og den anden kom over på flaske. Begge trivedes ganske fint på den ordning.
    Ærgeligt at det er weekend, så du ikke lige kan ringe til din sundhedsplejerske.

• #2   18. jun 2011 Jeg har ringet til barselhotlinien og de vil have mig indlagt sammen med pigerne - så de kan se på hende som ikk spiser smiley

så jeg er tude færdig og kan slet ikk finde rundt i noget overhovedet.

• #3   18. jun 2011 Men det er godt at du får noget kyndig hjælp. Håber at du trods alt får en dejlig weekend

• #5   18. jun 2011 syntes det er en god ide og blive indlagt med dem.. da jeg fik vores lille pige ville hun heller ikke rigtig spise og der gik 2 døgn uden mad før de ville hjælpe os.... vi blev indlgt og efter 8 dage sagde jeg stop for hun ville ikke spise og tabte sig 200g på et døgn... men de ville jeg skulle amme... så efter 8 dage blev hun flaske barn og det skulle jeg da have gjort fra staren af hun er meget mereglad og sover beder smiley

håbber det hele går godt med jer:) og vælg det du føler er mest rigtig for dine babyer smiley

• #6   18. jun 2011 min søn ville heller ikke ammes og det kom bare lige pludselig, det var så fordi han havde fået svamp i munden så da det kom i behandling var der ingen problemer igen smiley

Kommentér på:
Hjælp ang amning !!!!!!

Annonce