{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
816 visninger | Oprettet:

Orker snart ikke mere - ang. mad {{forumTopicSubject}}

Hej folkens

Min søn er desværre gået i sultestrejke smiley eller det føler jeg ihvertfald smiley Det hele ramler omkring mig i tiden smiley Kæresten er træls ungen vil ikke spise og lægen vil have vi skal gå til kontrolvejning igen fordi han ikke vejer nok smiley Han er 12½ mdr og vejer 8.2 kg
Er der flere hvis børn bare ikke vil spise? Har været på børneafdelingen med ham og fået ham tjekket i hoved og bagdel og han fejler intet andet end at han er en af de børn der bare spiser for at holde sig i live (ordret hvad de sagde på Børneafdelingen)

Men lige i tiden er det bare alt hvad jeg giver ham han nægter at spise smiley mos som aftensmad smiley

argh er ved at løbe tør for ideer hvorfor han er sådan smiley Og han er ikke syg...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Orker snart ikke mere - ang. mad
  • #2   1. maj 2009 Min søn bliver passet privat af min svigermor og vi er alle tør for ideer smiley Selv sundhedsplejersken ved ikke hvad vi skal gøre smiley

Føler mig lidt mislykkedes lige nu smiley

• #4   1. maj 2009 kender alt for godt.. Fandt lige et lign emne med nogle svar ideer du måske kan bruge.... Det er ikke din skyld...

http://www.babygalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=14551

• #5   1. maj 2009 nu er det kun en oplysning og langt fra en opfording eller bebregdelse (staves?) men så at du skrev at kæresten var træls ? hvis jeres forhold ikke går så godt (ikke for at sige at det er sådan) så kan det godt påvirke den lille.

min mor og far fik at vide at den eneste måde jeg kunne blive rask som lille var at de blev skilt, det gjorde de så og jeg blev rask

jeg siger ikke at i skal gå fra hinanden, da jeg slet ikke kender jer og derfor ikke har ret til det...

men måske snakke lidt om det hvis du synes han er træls og se om det hjælper på lille manden... undskyld hvis jeg bare virker som en dum ko

• #6   1. maj 2009 Herhjemme er der ingen sure miner eller uafklarede ting der ligger hen dem tager vi i opløbet og får snakket det igennem fx når han putter til middag...Jeg er ikke typen der bærer nag og derfor er der ALDRIG dårlig stemning herhjemme eller ting der ligger og ulmer smiley

Men ja de små er fintfølende...

• #7   1. maj 2009 som phoebe, dan og anni, siger, hvis altså forholdet etv ikke kører lige pt, kan det godt være det ... da jeg var 3 gik min mor fra min biologiske far, jeg ville ikke spise og heller ikke tage på... det hjalp da vi flyttede fra ham.. Håber ikke landet ligger sådan, ..

og husk du må ikke bearbejde dig selv , husk det ! (;
    selvom det godt kan være svært, når man står i noget man ikke kan overskue ....

Han må da spise et eller andet ? - bare lidt ?

• #8   1. maj 2009 Har prøvet det med min lille dreng som er lidt over et år. Han ville heller ikke rigtig have fast føde men tog lidt modermælkserstatning da det jo er bedre end ingenting.

• #9   1. maj 2009 hva kan han bedst lide? min datter er i en periode hvor hun ikke gider spise særlig meget.. her får hun sin ynglingsmad.. korteletter, spaghetti og lyst brød med smør.. masser af fedtstof, i alt maden.. smiley giv ham det han bedst kan lide og kom masser af fedtstof i.. en god fed smør, olie, fløde, what ever.. det feder.. og ellers har jeg da et gammelt husmorråd.. man kan få maizena til at lave grød af.. spørg et gammelt medlem af familien de ved hvad jeg snakker om.. jeg fik det af vide af min mormor.. de brugte dte før i tiden, men droppede det fordi babyerne blev mega fede..

Kommentér på:
Orker snart ikke mere - ang. mad

Annonce